Seinfeld
Basic
Fixade lÀnken nu=)lÀnken verkar inte funka heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fixade lÀnken nu=)lÀnken verkar inte funka heller
Tack =)hÀr Àr bilden
Den Ă€r större men inte enorm. Det var vinkeln mest.Samuraien ser enorm ut bredvid turtlen. Ăr det bara fotovinkeln eller?
Landet gör ingen skillnad men min erfarenhet Àr att de senaste versionerna (C) hÄller tiden vÀldigt bra, mycket bÀttre Àn tidigare versioner av urverket.MÄste bara skriva om 6R15 igen. Nyligen köpte jag en blumo och en SARX033 frÄn Seiya och skrev hÀr för nÄgra veckor sedan hur Blumon gick med typ +2s/d under en vecka. Nu ha de jag Sarx033 pÄ armen i Ängra dagars men glömde följa tiden (fÄr göra det i nÀsta rotation. Jag har dock lagt den pÄ timegraphern för jag ville ÀndÄ se hur den gÄr. AlltsÄ en rak linje och sÄ 0.0s/d i alla fall dial up.
Vet att det finns 6R15 dÀr ute med betydligt svagare prestanda sÄ detta borde vara nÄgot med att dessa kom frÄn Japan. Hare ni erfarenhet med 6R15 klockor frÄn Japan versus frÄn andra lÀnder?
Cool! Gör sig jÀkligt bra pÄ lÀnken ocksÄ.Seiko 6117-8000 Navigator Timer
Ă vad fin, en otroligt vacker klocka. GrattisSeiko 6117-8000 Navigator Timer
Stilig trio
Fantastisk klocka det dĂ€r. Grymt skick ocksĂ„. Ăr det inte sunburst tavla pĂ„ den? Det var det pĂ„ min.Seiko 6117-8000 Navigator Timer
Jag vet egentligen inte var grĂ€nsen gĂ„r för vad man kan kalla sunbursttavla men den har den dĂ€r skimmrande grĂ„ ytan som ger sunbursteffekt. Precis som den samtida 62mas dykaren.Fantastisk klocka det dĂ€r. Grymt skick ocksĂ„. Ăr det inte sunburst tavla pĂ„ den? Det var det pĂ„ min.
Sunburst nĂ€r den Ă€r som bĂ€st. Ălskar diskret sunburst som det kan ta flera dagar innan man mĂ€rker, som pĂ„ exempelvis SBGM001.Jag vet egentligen inte var grĂ€nsen gĂ„r för vad man kan kalla sunbursttavla men den har den dĂ€r skimmrande grĂ„ ytan som ger sunbursteffekt. Precis som den samtida 62mas dykaren.
InlÀgget pÄ den vÀnstra, bandet pÄ den i mitten och tavlan pÄ den högra?Finns ett fel.
Fan vad avis man blirStek med monster!
Daghjulet pÄ högra?Finns ett fel.
Tavlan vet jag inget om. Det Àr ett loppisfynd. Tycker du det Àr nÄgot skumt?InlÀgget pÄ den vÀnstra, bandet pÄ den i mitten och tavlan pÄ den högra?
Oklart men det ser inte ut som en suwalogga lÀngst ner pÄ tavlan, ser ut som en bajskorv.Tavlan vet jag inget om. Det Àr ett loppisfynd. Tycker du det Àr nÄgot skumt?
trevlig modell och lÀnk!Seiko 6117-8000 Navigator Timer