Plums82
Basic
Det dÀr Àr ocksÄ Blue Lagoon.
Bilden Àr vÀl ÀndÄ pÄ en grön turtle?
Ja precis, det Àr det vÀl. Green Lagoon? Fast det lÄter mer som en dump för giftigt avfall eller nÄgot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr Àr ocksÄ Blue Lagoon.
Bilden Àr vÀl ÀndÄ pÄ en grön turtle?
Hehe, lite fÀrgblindhet i denna Ànden av trÄden.Ja precis, det Àr det vÀl. Green Lagoon? Fast det lÄter mer som en dump för giftigt avfall eller nÄgot
Hehe, lite fÀrgblindhet i denna Ànden av trÄden.
Borde finnas pÄ köp o sÀlj, det var vÀl den som "alla" köpte och sen tröttnade lite pÄ?NÄgon Seikokung som vet om det gÄr att fÄ tag pÄ en Seiko SNKK57 nÄgonstans? eller syskonet SNKK55?
Verkar som att de inte produceras lÀngre (!?).....
Ja precis hehe... FÄr vell hÄlla utkikBorde finnas pÄ köp o sÀlj, det var vÀl den som "alla" köpte och sen tröttnade lite pÄ?
Denna var ju jÀkligt sjysst mÄste jag sÀga!
Synd att det kommer i augusti. Sommarn Àr ju typ över dÄ. Ett orange ser ju jÀkligt Nice ut!Nu fick jag en anledning köpa en Srp igen, Àlskar craftergummit pÄ min skx
Synd att det kommer i augusti. Sommarn Àr ju typ över dÄ. Ett orange ser ju jÀkligt Nice ut!
KÀnns bÀttre Àn bÄde Skx och samurai.Perfekt i höstmörkret. LÀr bli Srp i höst ÀndÄ tror jag
KÀnns bÀttre Àn bÄde Skx och samurai.
Ja, verkligen, men nÀr kommer de?NÄgon mer som Àr sugen pÄ Srbp01?
Klockorna pÄ bilden Àr blÄ, srpb49k1, och svart, srpb51k1. Som ovanÀmnda skriver kommer den nya samurajen till augustiJa, verkligen, men nÀr kommer de?
Dom ser riktigt vassa ut. Jag gillar min 09!Ja, verkligen, men nÀr kommer de?
Passar gör det men tycker du inte den blir för hög och ytterligare onödigt topptung?Visst passar bond natot bra till MM300