Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt!! Typ omöjligt att fÄnga rÀtt grön tavelnyans pÄ bild som du har mÀrktHÄll i er, hÀr kommer min paketöppning pÄ SRPB01K1, dvs den gröna turtlen. Gummit kÀndes sÄ bra sÄ jag kör pÄ det direkt, sen blir det lÀnk framöver.
Ja, ibland Àr den blÄ och ibland mörkgrön, dÀremellan azur. Undrar vilken fÀrg pÄ nato som kan va snyggtStiligt!! Typ omöjligt att fÄnga rÀtt grön tavelnyans pÄ bild som du har mÀrkt
Tror nog det Ă€r din handled som Ă€r fel, Seiko felar inte.Ăr det bara jag som har problem med att seiko's hĂ„l pĂ„ armbanden sitter alltid ett halvt hĂ„lavstĂ„nd fel?
Inte helt vanlig, ge fan i att modda den dÀr.JÀvligt nöjd med dagens fynd. En NOS skxa55, aka "orange bullet".
Ingen risk. Gillar den som den Àr.Inte helt vanlig, ge fan i att modda den dÀr.
Inte platt, skulle jag tro. Typ domed?Vad betyder Curved glass pÄ Seikoska?
Har varit utan Seiko alldeles för lÀnge, sÄ det har vi idag rÄdigt bot pÄ
En trevlig sarb023.
Passar gör det men tycker du inte den blir för hög och ytterligare onödigt topptung?
Det Àr ljuset som spökar, dom Àr blanka- inte svarta inte ens tÀnkt pÄ att dom sÄg svarta ut pÄ bilden haha.Vad har hÀnt med visarna? Eller luras bilden, ser ju kolsvarta ut?
MisstÀnkte nÀstan att det var sÄ Jag tycker du ska ta en funderare pÄ om det inte vore pÄ sin plats att du sÀljer den till migDet Àr ljuset som spökar, dom Àr blanka- inte svarta inte ens tÀnkt pÄ att dom sÄg svarta ut pÄ bilden haha.
JasÄ det tycker du?MisstÀnkte nÀstan att det var sÄ Jag tycker du ska ta en funderare pÄ om det inte vore pÄ sin plats att du sÀljer den till mig
JÀvligt nöjd med dagens fynd. En NOS skxa55, aka "orange bullet".
JasÄ det tycker du?
Kan skicka ett PM till dig nÀr och om det blir aktuellt med försÀljning, sÄ har du första tjing
Har en grym butik pÄ Rhodos som jag alltid fyndar i..Kul! Sett dem flera gÄnger pÄ lite olika charterorter och alltid tÀnkt att man ska köpa dem bara för att fÄ loss lÀnkarna till andra klockor. Vart hittade du denna?
Har en grym butik pÄ Rhodos som jag alltid fyndar i..
Har fyndar nÄgra "Knights", "Sawtooths" mm dÀr i den butiken sÄ trogen kund plus familjekontakter gör att man lyckas fÄ ett rÀtt bra pris. tyvÀrr kommer jag inte hinna förbi innan jag drar hem, annars hade jag fixat en till, om det finns fler. Hör av mig om jag lyckas lösa det under sommaren pÄ nÄgot sÀtt.HÀrligt! OcksÄ sett dom dÀr i flera butiker. Kul att dom fortfarande finns kvar. Vad kostar dom idag? Du kanske fÄr gÄ tillbaka och köpa en till
Har fyndar nÄgra "Knights", "Sawtooths" mm dÀr i den butiken sÄ trogen kund plus familjekontakter gör att man lyckas fÄ ett rÀtt bra pris. tyvÀrr kommer jag inte hinna förbi innan jag drar hem, annars hade jag fixat en till, om det finns fler. Hör av mig om jag lyckas lösa det under sommaren pÄ nÄgot sÀtt.