seikodiverr
KS Explorers Club
Tog med de hĂ€r vĂ€nnerna till Ăland. Mycket bra kombo för strand och semester med familjen. Orienten Ă€r ju iofs inte riktigt Seiko men den gör sig bĂ€st pĂ„ ett Seiko DAL1BP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det den gröna turteln?Pekandes mot havet ut frĂ„n den saltaste av alla holmar.
Vattentemperatur okÀnd och mÄttlig iskall vind.
JeppĂr det den gröna turteln?
Grymt snygg!
En klassiker och bra instegsklocka. BÀr faktiskt min 007a idag ocksÄ. VÀlkommen!DÀr kom den, min första klocka!
Grattis! Knappast den sista...DÀr kom den, min första klocka!
Grattis, vÀlkommen in i SEIKO-vÀrmen!DÀr kom den, min första klocka!
Skulle tro att du blir riktigt imponerad av vad man kan fÄ för pengarna Sumon Àr en grym klocka. LÀnken Àr vÀl kanske inte bÀst i vÀrlden, men förutom det finns inte mycket att klaga pÄ. Saknar min ibland, men för mina damhandleder blev den lite för stor.Nyss inhandlat en Seiko Sumo hÀr pÄ forumet. VÀntar in paketet med spÀnning. Blir första Seikon för mig, sÄ jag vet Àrligt talat inte vad jag ska förvÀnta mig. LÄt höra
Jag personligen har inget att klaga pÄ nÀr det kommer till lÀnken heller. En enda grej som jag har svÄrt för med Sumon Àr att bandstiften sitter för lÄngt frÄn boetten, vilket skapar en glipa med "vanliga" gummin. Men det berör mig egentligen inte, eftersom jag mest kör min pÄ perlon eller nato. Funderar dock pÄ ett orange Crafter Blue-gummi.Skulle tro att du blir riktigt imponerad av vad man kan fÄ för pengarna Sumon Àr en grym klocka. LÀnken Àr vÀl kanske inte bÀst i vÀrlden, men förutom det finns inte mycket att klaga pÄ. Saknar min ibland, men för mina damhandleder blev den lite för stor.
Nej, det Àr ju absolut inte en kass lÀnk och dessutom vÀldigt bekvÀm. Skulle vilja testat med ett crafter blue för det ser verkligen grymt ut. Nato gillade jag ocksÄ, men klockan blev att kÀnnas Ànnu större pÄ min handled med nato sÄ det funkade inte riktigt för mig tyvÀrr. Ibland Àr det jÀkligt trÄkigt med "sugrörsarmar" helt enkelt dÄ jag annars hade hÄllt hÄrt i den klockan.Jag personligen har inget att klaga pÄ nÀr det kommer till lÀnken heller. En enda grej som jag har svÄrt för med Sumon Àr att bandstiften sitter för lÄngt frÄn boetten, vilket skapar en glipa med "vanliga" gummin. Men det berör mig egentligen inte, eftersom jag mest kör min pÄ perlon eller nato. Funderar dock pÄ ett orange Crafter Blue-gummi.
Jag Àr ju ingen Lou Ferrigno heller, men jag tycker att Sumon sitter riktigt bra pÄ mina 17,5-18cm handleder. Lug-lug Àr ju inte sÄ lÄngt, och vridringen Àr ganska diskret. SÄ den bÀrs mindre Àn vad den Àr, tycker jag.Nej, det Àr ju absolut inte en kass lÀnk och dessutom vÀldigt bekvÀm. Skulle vilja testat med ett crafter blue för det ser verkligen grymt ut. Nato gillade jag ocksÄ, men klockan blev att kÀnnas Ànnu större pÄ min handled med nato sÄ det funkade inte riktigt för mig tyvÀrr. Ibland Àr det jÀkligt trÄkigt med "sugrörsarmar" helt enkelt dÄ jag annars hade hÄllt hÄrt i den klockan.
Haha det beror pÄ vem man jÀmför med. Ca 16,5cm rÀckte inte till tycker jag Kan vara att jag inte gav mig sjÀlv tillrÀckligt mycket tid att vÀnja mig ocksÄ. Den kramade runt handleden riktigt fint och satt riktigt bekvÀmt, men kunde inte skaka av mig kÀnslan att det sÄg lite tokigt ut. Fan borde kanske köpa en igen och ge den lite mer tidJag Àr ju ingen Lou Ferrigno heller, men jag tycker att Sumon sitter riktigt bra pÄ mina 17,5-18cm handleder. Lug-lug Àr ju inte sÄ lÄngt, och vridringen Àr ganska diskret. SÄ den bÀrs mindre Àn vad den Àr, tycker jag.
Det borde du verkligen!Haha det beror pÄ vem man jÀmför med. Ca 16,5cm rÀckte inte till tycker jag Kan vara att jag inte gav mig sjÀlv tillrÀckligt mycket tid att vÀnja mig ocksÄ. Den kramade runt handleden riktigt fint och satt riktigt bekvÀmt, men kunde inte skaka av mig kÀnslan att det sÄg lite tokigt ut. Fan borde kanske köpa en igen och ge den lite mer tid
HĂ€rlig tavla!
Bakis med familjen pÄ Frölunda Torg. Schysst med en fin klocka iaf.
Vad tycker folket om SARB017? Ge mig lite Äsikter! (lÄnad bild)
Herregud vilken klocka! Oerhört lÀcker!
SDGZ013
Den var bra den! Lite för tjock bara.Herregud vilken klocka! Oerhört lÀcker!
Ălskar ju personligen klockor som Ă€r tjockare sĂ„ du kastade bensin pĂ„ elden hĂ€rDen var bra den! Lite för tjock bara.
Riktigt riktigt bra tavla.
Kommer köra den som sommarbeater pÄ perlon (vilket Àr tanken just nu iaf.) sÄ jag slipper lÀnkenSkulle tro att du blir riktigt imponerad av vad man kan fÄ för pengarna Sumon Àr en grym klocka. LÀnken Àr vÀl kanske inte bÀst i vÀrlden, men förutom det finns inte mycket att klaga pÄ. Saknar min ibland, men för mina damhandleder blev den lite för stor.
Mycket bra plan!Kommer köra den som sommarbeater pÄ perlon (vilket Àr tanken just nu iaf.) sÄ jag slipper lÀnken
Mkt bra!Mycket bra plan!
Ser bÀttre ut pÄ riktigt! Var tvungen att plocka ett foto frÄn min insta och dra upp ljusstyrkan sÄ man faktiskt sÄg att det var ett perlon!Mkt bra!