• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Dagens, slÀngde pÄ ett SharkMesh i vÀntan pÄ nÄgot bÀttre. Tycker dock det blev rÀtt OK pÄ den hÀr klockan :)
IMG_2338.JPG
IMG_2340.JPG
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Haha det beror pÄ vem man jÀmför med. Ca 16,5cm rÀckte inte till tycker jag ;) Kan vara att jag inte gav mig sjÀlv tillrÀckligt mycket tid att vÀnja mig ocksÄ. Den kramade runt handleden riktigt fint och satt riktigt bekvÀmt, men kunde inte skaka av mig kÀnslan att det sÄg lite tokigt ut. Fan borde kanske köpa en igen och ge den lite mer tid :)
Jag har samma storlek som du. KÀnner igen mig i begrÀnsningarna och vÀrst Àr det ju dÄ att man har en böjelse för just dykare. Som ofta Àr antingen 42mm+ eller de mindre 36mm. Det finns för fÄ 39mm dykare pÄ marknaden! :drowning: Vet om Omegas dykare men tÀnkte mer under 10k klassen.
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har samma storlek som du. KÀnner igen mig i begrÀnsningarna och vÀrst Àr det ju dÄ att man har en böjelse för just dykare. Som ofta Àr antingen 42mm+ eller de mindre 36mm. Det finns för fÄ 39mm dykare pÄ marknaden! :drowning: Vet om Omegas dykare men tÀnkte mer under 10k klassen.
Ja det Àr tyvÀrr lite sparsmakat i den prisklassen. Alltid lika trÄkigt nÀr man hittar en klocka man verkligen gillar för att sedan se att den Àr över 43mm.
 
Vilket verk har SNXS79K - 7S26 eller 7S36? BestÀllde en torsdags, men jag kan inte se vilket verk den har.
TÀnkte jag skulle kolla manualen pÄ Seikos sida. Men dÄ behöver jag veta vilket verk det rör sig om. Jag gissar pÄ 7S36 - har jag rÀtt?
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Yes:)
Hela den dÀr serien Àr bara ögongodis! Tycker SDGZ013 smÀller allra, allra högst men den Àr ju smÄtt omöjlig att fÄ tag pÄ:(
Haha vi verkar ha samma smak. Va 013 jag va ute efter primÀrt nÀr jag sprang pÄ 005. Kommer aldrig förlÄta mig sjÀlv för att jag missade nÀr yonsson sÄlde sin 013 :banghead:
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Haha vi verkar ha samma smak. Va 013 jag va ute efter primÀrt nÀr jag sprang pÄ 005. Kommer aldrig förlÄta mig sjÀlv för att jag missade nÀr yonsson sÄlde sin 013 :banghead:
Neej!
Du hade chansen att fÄ tag pÄ en...:banghead:
Exakt sÄ kom jag fram till 05an haha. Dreglade över 013, skrattade i ren glÀdje över att ha hittat KLOCKAN med stort K för att sen bli grÄtfÀrdig nÀr den inte gick att hitta.
 
Topp