Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har samma storlek som du. KÀnner igen mig i begrÀnsningarna och vÀrst Àr det ju dÄ att man har en böjelse för just dykare. Som ofta Àr antingen 42mm+ eller de mindre 36mm. Det finns för fÄ 39mm dykare pÄ marknaden! Vet om Omegas dykare men tÀnkte mer under 10k klassen.Haha det beror pÄ vem man jÀmför med. Ca 16,5cm rÀckte inte till tycker jag Kan vara att jag inte gav mig sjÀlv tillrÀckligt mycket tid att vÀnja mig ocksÄ. Den kramade runt handleden riktigt fint och satt riktigt bekvÀmt, men kunde inte skaka av mig kÀnslan att det sÄg lite tokigt ut. Fan borde kanske köpa en igen och ge den lite mer tid
Ja det Àr tyvÀrr lite sparsmakat i den prisklassen. Alltid lika trÄkigt nÀr man hittar en klocka man verkligen gillar för att sedan se att den Àr över 43mm.Jag har samma storlek som du. KÀnner igen mig i begrÀnsningarna och vÀrst Àr det ju dÄ att man har en böjelse för just dykare. Som ofta Àr antingen 42mm+ eller de mindre 36mm. Det finns för fÄ 39mm dykare pÄ marknaden! Vet om Omegas dykare men tÀnkte mer under 10k klassen.
Haha vilken sommardröm det vore med ett gult strap ocksÄSer bÀttre ut pÄ riktigt! Var tvungen att plocka ett foto frÄn min insta och dra upp ljusstyrkan sÄ man faktiskt sÄg att det var ett perlon!
NÀ, behÄll den. Det Àr aldrig fel med en mÄngsidig Seiko i samlingenLuftar denna SARB035 idag. AnvÀnds för lite, sÄ den kommer med all sannolikhet att byta Àgare snart.
Den fÄr ju tyvÀrr ingen tid trots mÄngsidighet. Min SKX009 gÄr alltid före om jag bÀr seiko.NÀ, behÄll den. Det Àr aldrig fel med en mÄngsidig Seiko i samlingen
Ja, hur blir det nu med det dÀr? OWG, TWG, nÀr tÀnker du bestÀmma dig?Den fÄr ju tyvÀrr ingen tid trots mÄngsidighet. Min SKX009 gÄr alltid före om jag bÀr seiko.
Och SKXen kommer kanske ocksÄ lÀmna dÄ jag ska testa att vara OWG. Eller Ätminstone TWG.
TWG kan ju vara two, three och ten osv. SjÀlv kör jag den sistnÀmnda för tillfÀlletJa, hur blir det nu med det dÀr? OWG, TWG, nÀr tÀnker du bestÀmma dig?
Ja, hur blir det nu med det dÀr? OWG, TWG, nÀr tÀnker du bestÀmma dig?
Jag vill va OWG men troligare att det alltid kommer finns en max tvÄ klockor utöver den första.TWG kan ju vara two, three och ten osv. SjÀlv kör jag den sistnÀmnda för tillfÀllet
För somliga Àr det twenty...TWG kan ju vara two, three och ten osv. SjÀlv kör jag den sistnÀmnda för tillfÀllet
Eeeehhh....? Avsaknad av lume?SvÄrslagen klocka!
Nice! GS?SvÄrslagen klocka!
Ăr mycket nöjd med min sĂ„ mitt svar blir bara köp.
Ăr det SDGZ005? Va nĂ€ra att köpa den tidigare, men blev annat dĂ„. Men den Ă€r bra jĂ€kla fin!
Den hÀr skönheten Àr pÄ vÀg in!
Suttit och velat fram och tillbaka över vilken Speedmaster jag ska köpa. Blev den hÀr istÀllet
YesĂr det SDGZ005? Va nĂ€ra att köpa den tidigare, men blev annat dĂ„. Men den Ă€r bra jĂ€kla fin!
Haha vi verkar ha samma smak. Va 013 jag va ute efter primÀrt nÀr jag sprang pÄ 005. Kommer aldrig förlÄta mig sjÀlv för att jag missade nÀr yonsson sÄlde sin 013Yes
Hela den dÀr serien Àr bara ögongodis! Tycker SDGZ013 smÀller allra, allra högst men den Àr ju smÄtt omöjlig att fÄ tag pÄ
Neej!Haha vi verkar ha samma smak. Va 013 jag va ute efter primÀrt nÀr jag sprang pÄ 005. Kommer aldrig förlÄta mig sjÀlv för att jag missade nÀr yonsson sÄlde sin 013
HÄhÄ, bra dÀr! VÀntar med spÀnning pÄ bilder
Den hÀr skönheten Àr pÄ vÀg in!
Suttit och velat fram och tillbaka över vilken Speedmaster jag ska köpa. Blev den hÀr istÀllet