• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Mazie

Breitling
Vilken lÀnk rekommenderar ni till skx007? Har inte riktigt bestÀmt mig om jag ska köra en svart Crafter Blue eller nÄgon lÀnk.
 

Klockaren

Panerai
Nytt gummi pÄ!
 

Bilagor

  • IMG_2606.JPG
    IMG_2606.JPG
    223.1 KB · Visningar: 20

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det finns uppenbarligen mÄnga spÀnnande modeller i den serien. Tror att jag mÄste lÀsa pÄ lite :) Tillverkas den dÀr fortfarande?
DSC_7478.jpg

SARB061 finns ocksÄ. BÀttre urverk, bÀttre lÀnk och bÀttre finish Àn skx, annars vÀldigt lika. Alpinist Àr en rolig linje med kul bakgrundshistoria.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har fÄtt nÄgot slags enormt sug efter en MM300. Jag googlar men mÀrker inte riktigt skillnad och bÄda sökfraserna visar bÄda referenserna.
NÄgon som kan och vill visa skillnaden pÄ en SBDX001 och en SBDX017?

Samt vilken av dom Àr den nya referensen?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har fÄtt nÄgot slags enormt sug efter en MM300. Jag googlar men mÀrker inte riktigt skillnad och bÄda sökfraserna visar bÄda referenserna.
NÄgon som kan och vill visa skillnaden pÄ en SBDX001 och en SBDX017?

Samt vilken av dom Àr den nya referensen?
017 Àr den nya versionen. Den har MEMS-delar i urverket (googla), ny version pÄ lyspasta och Diashield (ytbehandling mot repor). Utöver det Àr det samma modell.
 
Topp