Dammen
Basic
Den dÀr hade jag glömt bort att jag vill testa. Hör av dig om den vill röra pÄ sig.
Ska komma ihÄg det men inte sÄ troligt att det sker, inhandlades pÄ plats i Tokyo och var min första Seiko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr hade jag glömt bort att jag vill testa. Hör av dig om den vill röra pÄ sig.
Det finns uppenbarligen mÄnga spÀnnande modeller i den serien. Tror att jag mÄste lÀsa pÄ lite Tillverkas den dÀr fortfarande?Den Àr grym, SARB059 heter modellen
I helgen Äker slipmaskinen fram och lÀnken till min SRP773 ska bli 22/18 isf 22/20. Nytt lÄs landade i lÄdan idag.
Den dÀr ser man ju inte pÄ var mans handled direkt. Mycket bra val av kronograf.Seiko Phoenix Brightz SAGK005 ( Sug pÄ den ni ) Den Àr nÀstan svart nÀr solen inte ligger pÄ.
Snyggt! Helt rÀtt.I helgen Äker slipmaskinen fram och lÀnken till min SRP773 ska bli 22/18 isf 22/20. Nytt lÄs landade i lÄdan idag.
Den röda fÀrgen var ju riktigt lÀcker! Det Àr en spÀnnande serie det dÀr ocksÄSeiko Phoenix Brightz SAGK005 ( Sug pÄ den ni ) Den Àr nÀstan svart nÀr solen inte ligger pÄ.
Det finns uppenbarligen mÄnga spÀnnande modeller i den serien. Tror att jag mÄste lÀsa pÄ lite Tillverkas den dÀr fortfarande?
Tack för tipset
SARB061 finns ocksÄ. BÀttre urverk, bÀttre lÀnk och bÀttre finish Àn skx, annars vÀldigt lika. Alpinist Àr en rolig linje med kul bakgrundshistoria.
017 Àr den nya versionen. Den har MEMS-delar i urverket (googla), ny version pÄ lyspasta och Diashield (ytbehandling mot repor). Utöver det Àr det samma modell.Har fÄtt nÄgot slags enormt sug efter en MM300. Jag googlar men mÀrker inte riktigt skillnad och bÄda sökfraserna visar bÄda referenserna.
NÄgon som kan och vill visa skillnaden pÄ en SBDX001 och en SBDX017?
Samt vilken av dom Àr den nya referensen?
Grym! Seikos bÀsta moderna icke-dykare!Vad tycker folket om SARB017? Ge mig lite Äsikter! (lÄnad bild)
Tack!017 Àr den nya versionen. Den har MEMS-delar i urverket (googla), ny version pÄ lyspasta och Diashield (ytbehandling mot repor). Utöver det Àr det samma modell.
Glömde att nya kronan har X-"gravyr".
Wow, den var frÀn! Har inte sett den innan !
Grattis, den dÀr Àr grym! Saknar min.Sportar nyförvÀrvet idag. Mycket nöjd! Skrev en recension om den som ni gÀrna fÄr lÀsa och komma med kommentarer.
Ja mer "bang for the buck" kÀnns svÄrt att hitta faktiskt. Suget startade redan nÀr du postade bilder pÄ din, sÄ jag fÄr tacka för inspirationenGrattis, den dÀr Àr grym! Saknar min.
En vÀldigt mÄngsidig klocka som jag inte vill vara utanVad tycker folket om SARB017? Ge mig lite Äsikter! (lÄnad bild)