• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

DÄ var denna gamling i bruk igen. Ber om ursÀkt för bandvalet. Brist pÄ 18mm i lÄdan.

image.jpg

Tog fyra veckor att fÄ hem den hÀr, men jag Àr grymt nöjd ÀndÄ! En Seiko Music resevÀckarklocka frÄn 70-talet! Renoveringsobjekt enligt annonsen, men tickar pÄ fint och verkar hÄlla tiden Àn sÄ lÀnge iallafall! Trudelutten som den spelar som alarm funkar fint ocksÄ! Dessutom kom den med box, ytterask och instruktionshÀfte!
IMG_6567.JPG

Tjenare, Àr sugen pÄ att köpa ett nytt band till min skx007, just nu sitter original rubber strap pÄ. Undrar vad folk anvÀnder för band pÄ sina seikos och vad ni rekommenderar, vet att det Àr mÄnga som anvÀnder crafter blue och oyster men har ni nÄgra fler förslag, Àr öppen för allt.

Tjenare, Àr sugen pÄ att köpa ett nytt band till min skx007, just nu sitter original rubber strap pÄ. Undrar vad folk anvÀnder för band pÄ sina seikos och vad ni rekommenderar, vet att det Àr mÄnga som anvÀnder crafter blue och oyster men har ni nÄgra fler förslag, Àr öppen för allt.
Jag kör NATO, köpt ett antal frÄn Royal Straps och gillar dem. Speciellt zuludiver MN (den med röd rand).

Ett dal1bp sitter bra (hittas pÄ forumet eller i japan) Àven bonetto 284 i olika fÀrger. Finns pÄ watchgecko.

Jag kör min SKX nÀstan uteslutande pÄ Nato. Vill du ha lÀnk sÄ finns det bra alternativ frÄn strapcode.

Snapseed.jpg

Köpte den hÀr 5626-7000 pÄ forumet i början av sommaren. Den har legat i lÄdan i stort sett sedan dess pga att jag trodde att det automatiska uppdraget inte funkade. Tog fram den nu för att fotografera och sÀlja och inser att jag mÄste fattat fel. Den gÄr ju som en klocka :) Den blir kvar!

Snapseed.jpg

Köpte den hÀr 5626-7000 pÄ forumet i början av sommaren. Den har legat i lÄdan i stort sett sedan dess pga att jag trodde att det automatiska uppdraget inte funkade. Tog fram den nu för att fotografera och sÀlja och inser att jag mÄste fattat fel. Den gÄr ju som en klocka :) Den blir kvar!
Kul att se den igen! SÄ himla bra den Àr!

Tillbaka
Topp