DÄ var denna gamling i bruk igen. Ber om ursÀkt för bandvalet. Brist pÄ 18mm i lÄdan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lassale-serien Àr riktigt kul och underskattad! TrÄkigt bara att Seiko hade en sÄnn extrem tvÄtonsperiod med gulddouble sent 80 till 90-tal, Àven sjukt mycket "guld". SÀllan man hittar bra exemplar. Hade garanterat knipigt den dÀr om jag kundeSka ev köpa denna. Sjukt sval modell!
Jag kör NATO, köpt ett antal frÄn Royal Straps och gillar dem. Speciellt zuludiver MN (den med röd rand).Tjenare, Àr sugen pÄ att köpa ett nytt band till min skx007, just nu sitter original rubber strap pÄ. Undrar vad folk anvÀnder för band pÄ sina seikos och vad ni rekommenderar, vet att det Àr mÄnga som anvÀnder crafter blue och oyster men har ni nÄgra fler förslag, Àr öppen för allt.
Ett dal1bp sitter bra (hittas pÄ forumet eller i japan) Àven bonetto 284 i olika fÀrger. Finns pÄ watchgecko.Tjenare, Àr sugen pÄ att köpa ett nytt band till min skx007, just nu sitter original rubber strap pÄ. Undrar vad folk anvÀnder för band pÄ sina seikos och vad ni rekommenderar, vet att det Àr mÄnga som anvÀnder crafter blue och oyster men har ni nÄgra fler förslag, Àr öppen för allt.
Jag kör min SKX nÀstan uteslutande pÄ Nato. Vill du ha lÀnk sÄ finns det bra alternativ frÄn strapcode.Tjenare, Àr sugen pÄ att köpa ett nytt band till min skx007, just nu sitter original rubber strap pÄ. Undrar vad folk anvÀnder för band pÄ sina seikos och vad ni rekommenderar, vet att det Àr mÄnga som anvÀnder crafter blue och oyster men har ni nÄgra fler förslag, Àr öppen för allt.
Köpte samma fast med "pepsi dial" otroligt fin klocka!Nyinköpt..Seiko "Turtle" SRP777J (Japanska) pÄ super Jubilee. Verkligen en grym klocka..
Galet fin! NÄn sÄn har jag pÄ önskelistan!Var bara tvungen att sÀtta barnen framför tv:n och plocka fram makrogluggen nÀr jag kom hem.
Blir nostalgisk. Min gamla tro eller finns det fler hÀr? Den var bra iaf.7a38-6030 blir dagens vapendragare.
Riktigt fin! Men Àr det inte originallÀnk sÄ borde du hitta nÄt bÀttre band, för den var inte vacker!38:- mÄste vÀl en Seiko Quartz frÄn November 1988 vara vÀrd.
Hade repigaste glaset ever, men slipning pÄbörjad
Inte omöjligt att den har varit i din Àgo tidigare. Köpt den av en forummedlem.Blir nostalgisk. Min gamla tro eller finns det fler hÀr? Den var bra iaf.
Ja, den lÀr ska vara rejÀlt ovanlig den dÀr versionen sÀgs det.Inte omöjligt att den har varit i din Àgo tidigare. Köpt den av en forummedlem.
HÄller med, den Àr riktigt bra!
Kul att se den igen! SÄ himla bra den Àr!
Köpte den hÀr 5626-7000 pÄ forumet i början av sommaren. Den har legat i lÄdan i stort sett sedan dess pga att jag trodde att det automatiska uppdraget inte funkade. Tog fram den nu för att fotografera och sÀlja och inser att jag mÄste fattat fel. Den gÄr ju som en klocka Den blir kvar!
En 7t32-xxxx, men det stÄr pÄ baksidan, sen Àr det nog bara att Googla, lycka till.NÄgon som kan bidra med info om denna modell, refnr etc? Tack pÄ förhand! TyvÀrr ingen bÀttre bild till förfogande.