Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ var denna gamling i bruk igen. Ber om ursÀkt för bandvalet. Brist pÄ 18mm i lÄdan.
https://www.skywatches.com.sg/reviews/seiko-prospex-turtle-automatic-watch-srp773.htmGodkvÀll experter!
Ăr sugen pĂ„ en srp773k1 och har hittat en ny för 2800:-. Ska man slĂ„ till?
JÀvligt snygg pÄ Nato!! Srp773 va?
Det Àr en 773:a. Jag tycker den Àr frÀsch utan att bli för mycket som Padi'n lÀtt kan bli.JÀvligt snygg pÄ Nato!! Srp773 va?
Tjusigt! Ăr det ett Hadley Roma? Ser stenhĂ„rt utIdag han jag med dessa tvĂ„. Var tvungen att byta efter att ha hĂ€mtat ut ett nytt band till tonfisken pĂ„ posten. BĂ€ttre bilder kommer i framtiden. Tex imorgon
Min Àr 777a.JÀvligt snygg pÄ Nato!! Srp773 va?
Tjusigt! Ăr det ett Hadley Roma? Ser stenhĂ„rt ut
Va! Jag hade lÀtt kunnat satsa bÄda benen, en arm och ena njuren pÄ att den dÀr Àr blÄ... det hade blivit jÀttejobbigt om jag gjorde det.Min Àr 777a.
Va! Jag hade lÀtt kunnat satsa bÄda benen, en arm och ena njuren pÄ att den dÀr Àr blÄ... det hade blivit jÀttejobbigt om jag gjorde det.
Den dÀr Àr svart! Det vÄgar jag sÀtta min andra arm pÄ..En till frÄn idag.
Riktig skönhet!! VÀntar pÄ att att fÄ hÀmta ut min nu! Va toksnyggt med jubilee!Det Àr en 773:a. Jag tycker den Àr frÀsch utan att bli för mycket som Padi'n lÀtt kan bli.
Den blÄ lördagstexten skÀmmer inte heller lika mycket pÄ denna som pÄ 775 & 777.
Numer har ocksÄ Strapcode sitt eminenta Angus Jubilee till dom nya Turtlarna (pre-order).
Tur att du har tvÄ jag har bara min svarta kvar. Det rÀcker med en Turtle tycker jag.Den dÀr Àr svart! Det vÄgar jag sÀtta min andra arm pÄ..
HÄller med. Jag har avverkat 773, 775 och Padi, men nu har alla fÄtt gÄ till förmÄn för annat. Kanske fÄr bli en 777 framöver, men dÄ byter jag till svart daghjul.Tur att du har tvÄ jag har bara min svarta kvar. Det rÀcker med en Turtle tycker jag.
Med kanji! LÀr bli lÀckert!HÄller med. Jag har avverkat 773, 775 och Padi, men nu har alla fÄtt gÄ till förmÄn för annat. Kanske fÄr bli en 777 framöver, men dÄ byter jag till svart daghjul.
Eller hur. Och varför inte slÀnga pÄ ett double dome och fÄ lite mer djup i tavlan ocksÄ.Med kanji! LÀr bli lÀckert!
Har varit grymt sugen pÄ en 773a med double dome, blÄ AR och lollipop visare! Men kÀnns lite mekigt.Eller hur. Och varför inte slÀnga pÄ ett double dome och fÄ lite mer djup i tavlan ocksÄ.
Omöjligt att sÀga vad det beror pÄ.LÀste lite om ruckning har noterat att min PADI tappar 5-6 min pÄ bara nÄgra dagar Passerade iofs sÀkerhetskontroll för 1 vecka sedan men placerade klockan i portföljen.
Har suttit pÄ armen i stort sett 24/7 sedan Ärskiftet kan de ha nÄn pÄverkan? MÄr vÀl bÀst av action?