• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

I vÀntan pÄ fredagstrÄden fÄr ni Seikoholister en förhandsvisning av dagens klocka, Skyliner 6102-8000 frÄn 1971!
Snapseed.jpg

JÀvligt snygg pÄ Nato!! Srp773 va?
Det Àr en 773:a. Jag tycker den Àr frÀsch utan att bli för mycket som Padi'n lÀtt kan bli.
Den blÄ lördagstexten skÀmmer inte heller lika mycket pÄ denna som pÄ 775 & 777.
Numer har ocksÄ Strapcode sitt eminenta Angus Jubilee till dom nya Turtlarna (pre-order).
IMG_6973.JPG

Det Àr en 773:a. Jag tycker den Àr frÀsch utan att bli för mycket som Padi'n lÀtt kan bli.
Den blÄ lördagstexten skÀmmer inte heller lika mycket pÄ denna som pÄ 775 & 777.
Numer har ocksÄ Strapcode sitt eminenta Angus Jubilee till dom nya Turtlarna (pre-order).
IMG_6973.JPG
Riktig skönhet!! VÀntar pÄ att att fÄ hÀmta ut min nu! Va toksnyggt med jubilee!

LÀste lite om ruckning har noterat att min PADI tappar 5-6 min pÄ bara nÄgra dagar :dead: Passerade iofs sÀkerhetskontroll för 1 vecka sedan men placerade klockan i portföljen.

Har suttit pÄ armen i stort sett 24/7 sedan Ärskiftet kan de ha nÄn pÄverkan? MÄr vÀl bÀst av action?

LÀste lite om ruckning har noterat att min PADI tappar 5-6 min pÄ bara nÄgra dagar :dead: Passerade iofs sÀkerhetskontroll för 1 vecka sedan men placerade klockan i portföljen.

Har suttit pÄ armen i stort sett 24/7 sedan Ärskiftet kan de ha nÄn pÄverkan? MÄr vÀl bÀst av action?
Omöjligt att sÀga vad det beror pÄ.

Tillbaka
Topp