rogart-63
Pandion
Precis. Skicka dig ett PMAlltsÄ detta?:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Skicka dig ett PMAlltsÄ detta?:
Japp bara du som missat med 2.5 Ă„rĂr det bara jag som har missat detta?
http://www.shoppinginjapan.net/sbdc027
Sumo med dia-shield, sapphire och 62MAS tavla samt visare?
OK, trodde att det var nÄgot nytt i stil med alla 62MAS designs Seiko har lanserat i Är.Japp bara du som missat med 2.5 Är
SBDC027 Ltd. till 62MAS 50-Ă„rsjubileum 2015.
Har för mig att strapcode sÀljer nu crafter blue gummi till SKX om det Àr gummi dude vill ha. BÀttre Àn sÄ blir svÄrt att hitta.
Dyker upp ibland hĂ€r pĂ„ forumet men ganska fĂ„ hĂĄrom jĂșnius den i Europa. Japansk yahoo skulle kunna vara nĂ„got.Var köper man Grand Seiko begagnat? Finns typ inga i Europa pĂ„ Chrono24 exempelvis och fel Grand Seikos snurrar för mig pĂ„ forumet, letar snarare en flinga eller nĂ„gon schysst GMT. KĂ€nner inte för att köpa nypris med tanke pĂ„ vĂ€rdetappet.
Kolla watchreconVar köper man Grand Seiko begagnat? Finns typ inga i Europa pÄ Chrono24 exempelvis och fel Grand Seikos snurrar för mig pÄ forumet, letar snarare en flinga eller nÄgon schysst GMT. KÀnner inte för att köpa nypris med tanke pÄ vÀrdetappet.
Fasen vad lÀcker 7548-urtavlan Àr i solljus, nÀr 3D-effekten pÄ sifferindexen framtrÀder. SÀrskillt cool som 7548-7040 hybrid, imho.
Kanske den enda franken som Àr vÀrdig att bÀra . Mycket coolFasen vad lÀcker 7548-urtavlan Àr i solljus, nÀr 3D-effekten pÄ sifferindexen framtrÀder. SÀrskillt cool som 7548-7040 hybrid, imho.
Hade gÀrna trÀffats och visat upp min Sumo och smuttat pÄ en espresso, men jag sÄlde den för ett tag sedan.Hello Seiko lovers
Jag Àr sugen pÄ Sumo, men tveksam inför storleken. Finns det nÄgon som har en och som kan tÀnkas visa upp den i utbyte mot en bra kaffe och nördsnack under lunch eller AW i City?
Helst lunch pga smÄbarnsförÀlder.
@Greven du kanske sitter pÄ en till exempel?
Mycket bra band CB.FörvÀrvade denna skönhet frÄn @vonbahr i helgen. InvÀntar nytt svart gummi frÄn crafts blue. Omdöme pÄ de banden??
"I city", finns det bara en stad i Sverige eller?Hello Seiko lovers
Jag Àr sugen pÄ Sumo, men tveksam inför storleken. Finns det nÄgon som har en och som kan tÀnkas visa upp den i utbyte mot en bra kaffe och nördsnack under lunch eller AW i City?
Helst lunch pga smÄbarnsförÀlder.
@Greven du kanske sitter pÄ en till exempel?
Inte kallas det vÀl för City i Göterborg, ella?"I city", finns det bara en stad i Sverige eller?
Du har vÀl typ 4 ADs i "city"? Bara att knalla in och prova din slappis.
Ser bra ut pÄ bilden. Synd att du flippat. Mina handleder Àr svÄrt sparrisartade, men jag har vant mig vid större modeller, om lug to lug Àr inte Àr för lÄngt och bandhornen ordentligt kurvade.Hade gÀrna trÀffats och visat upp min Sumo och smuttat pÄ en espresso, men jag sÄlde den för ett tag sedan.
Den Àr en rejÀl rackare helt klart, men sitter förhÄllandevis bra ÀndÄ, trots kontorsarmar och tillika handleder som jag begÄvats med.
Tycker du skall slÄ till om du hittar en pÄ Köp & SÀlj. Bra kvalitétsdykare, helt klart.
Vad har du för omkrets pÄ handleden? Jag har smala handleder och sÄlde min Sumo dÄ den kÀndes stor. Speedy Àr det största i min lÄda och Sumon kÀndes större. Synd för annars Àr den grym!Ser bra ut pÄ bilden. Synd att du flippat. Mina handleder Àr svÄrt sparrisartade, men jag har vant mig vid större modeller, om lug to lug Àr inte Àr för lÄngt och bandhornen ordentligt kurvade.
Typ 16,5cm tror jag. SKX o Urchin kÀnns helt ok.Vad har du för omkrets pÄ handleden? Jag har smala handleder och sÄlde min Sumo dÄ den kÀndes stor. Speedy Àr det största i min lÄda och Sumon kÀndes större. Synd för annars Àr den grym!
Typ 16,5cm tror jag. SKX o Urchin kÀnns helt ok.
För den klockan? Aldrig, skulle jag sÀga. En service kommer kosta absolut minst dubbelt mot inköpspriset, kanske tre gÄnger mer. Skulle den kÀrva om 10 Är sÄ Àr det bra mycket billigare att köpa ett nytt urverk och smacka i istÀllet.Hur ofta och var bör jag skicka min klocka pÄ service? Har haft min SNXS79K i en mÄnad nu, sÄ det Àr ju verkligen ingen ko pÄ isen, sÄ att sÀga.
Men vad sÀger ni, 12 mÄnader, 24 mÄnader.........?
Och, somsagt - Var hittar jag bra servicestÀllen för Seiko?
AngÄende intervallet sÄ kan du sÀkert vÀnta upp till 10 Är om inget hÀnder under resans gÄng. Seiko brukar hÄllaHur ofta och var bör jag skicka min klocka pÄ service? Har haft min SNXS79K i en mÄnad nu, sÄ det Àr ju verkligen ingen ko pÄ isen, sÄ att sÀga.
Men vad sÀger ni, 12 mÄnader, 24 mÄnader.........?
Och, somsagt - Var hittar jag bra servicestÀllen för Seiko?
Har liknande mÄtt sjÀlv. SKX kÀnns betydligt mindre Àn Sumon. Som nÀmnts sÄ har Sumon ganska korta bandhorn som Àr vinklade, sÄ den stack inte ut utanför handleden, men jag fick tyvÀrr lite "clown-kÀnsla" pÄ mina spÀda handleder. Men detta Àr nog högst personligt sÄ klart du ska testa en. Trivs du med storleken finns det inget att fundera pÄ!Typ 16,5cm tror jag. SKX o Urchin kÀnns helt ok.