• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

7548. The best a man can get.

IMG_0423.JPG

Tack! KÀnner att jag börjar fÄ till det dÀr med klockfoton, efter 2,5 Är av övning! :D
Fast började egentligen inte fota ordentligt innan jag gick vilse i vintagetrÀsket för ganska exakt ett Är sen, fÄr rejÀlt med övning varje dag nu!
Jag tror hemligheten Àr att försöka fÄ loggan skarp, dÄ brukar allt annat ocksÄ se bra ut.

Snapseed.jpg

Nu sÄ :)
Fattar inte hur jag lyckats undvika detta underbara band sÄ lÀnge! Det blir till att bestÀlla fler bredder och fÀrger.
NĂ€r man har mjukat upp dem lite sĂ„ Ă€r de riktigt nice :) Är det grĂ„ eller olive du har dĂ€r?
Har det gröna sedan tidigare och bestÀllde tvÄ nya igÄr, ett cordura sand och ett canvas olive, fÄr se om de Àr lika bra :)

Hej pÄ er!

Hade behövt byta ut originalgummit till min SRP777. NÄgon som har tips pÄ en vettig sida/sÀljare att vÀnda sig till? Har sökt lite pÄ Ebay men Àr fortfarande lite osÀker..

Tack pÄ förhand

Tillbaka
Topp