leiden
Silver
Bra val, de gör fina grejerBra spottat! Japp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra val, de gör fina grejerBra spottat! Japp
sÄ löjligt bra 7548orna Àr!7548. The best a man can get.
JĂ€kla snyggt @Psykel !Hur man roar sig i skogen!
Nu sĂ„Tjusigt! Ăr det ett Hadley Roma? Ser stenhĂ„rt ut
Jag tror hemligheten Àr att försöka fÄ loggan skarp, dÄ brukar allt annat ocksÄ se bra ut.Tack! KÀnner att jag börjar fÄ till det dÀr med klockfoton, efter 2,5 Är av övning!
Fast började egentligen inte fota ordentligt innan jag gick vilse i vintagetrÀsket för ganska exakt ett Är sen, fÄr rejÀlt med övning varje dag nu!
I vÀntan pÄ fredagstrÄden fÄr ni Seikoholister en förhandsvisning av dagens klocka, Skyliner 6102-8000 frÄn 1971!
Sant, men ljus och bakgrund Àr ganska viktigt ocksÄ har jag mÀrkt. Försöker hitta spÀnnande underlag till klockorna.Jag tror hemligheten Àr att försöka fÄ loggan skarp, dÄ brukar allt annat ocksÄ se bra ut.
Jag tycker att du har oftast ett snyggt ljus i dina bilder som ocksÄ gör dom behagliga att titta pÄ.Jag tror hemligheten Àr att försöka fÄ loggan skarp, dÄ brukar allt annat ocksÄ se bra ut.
Det gÀller att lÀgga dom vid ett fönster dagtid. Det blir alltid bra!Jag tycker att du har oftast ett snyggt ljus i dina bilder som ocksÄ gör dom behagliga att titta pÄ.
NĂ€r man har mjukat upp dem lite sĂ„ Ă€r de riktigt nice Ăr det grĂ„ eller olive du har dĂ€r?
Nu sÄ
Fattar inte hur jag lyckats undvika detta underbara band sÄ lÀnge! Det blir till att bestÀlla fler bredder och fÀrger.
..och sÄ lite redigering eller filter pÄ det för den svala looken.Det gÀller att lÀgga dom vid ett fönster dagtid. Det blir alltid bra!
Fujoor filters⹠till lightroom..och sÄ lite redigering eller filter pÄ den för den svala looken.
Tack, men jag har inte Lightroom, och det Àr som sagt ditt trademark!Fujoor filters⹠till lightroom
SĂ€g till om du vill ha
Jag vill! Det skulle vara kul att prova Fujoor-looken iblandFujoor filtersâą till lightroom
SĂ€g till om du vill ha
Diashock, marknadsfört sedan.... 2017.Kombinerar dagens Seiko med dagens Vintage - Makrobilder av nyförvÀrvet
Seiko 66-9990 frÄn 1966
Helt utan att ha surfat och kollat sjÀlv Ànnu. Hör av dig om du vill köra en sambestÀllning för att splitta frakt eller nÄtt sÄnt
Nu sÄ
Fattar inte hur jag lyckats undvika detta underbara band sÄ lÀnge! Det blir till att bestÀlla fler bredder och fÀrger.
Det hade varit perfekt, men jag bestÀllde fyra igÄr kvÀll redanHelt utan att ha surfat och kollat sjÀlv Ànnu. Hör av dig om du vill köra en sambestÀllning för att splitta frakt eller nÄtt sÄnt
Jag hade eventuellt tÀnkt bestÀlla en/nÄgra, blev lite sugen efter bilderna ovan ;-)Helt utan att ha surfat och kollat sjÀlv Ànnu. Hör av dig om du vill köra en sambestÀllning för att splitta frakt eller nÄtt sÄnt
Attans dÄ, snabba puckar!Det hade varit perfekt, men jag bestÀllde fyra igÄr kvÀll redan
Vi hörs via PM om inte nÄgon mer Àr pÄ?Jag hade eventuellt tÀnkt bestÀlla en/nÄgra, blev lite sugen efter bilderna ovan ;-)
HejHelt utan att ha surfat och kollat sjÀlv Ànnu. Hör av dig om du vill köra en sambestÀllning för att splitta frakt eller nÄtt sÄnt