Kikade lite men de verkar inte sÀlja endast spÀnnen.
Sen kÀnner jag igen deras andra tillbehör. Ser identiska ut med grejerna frÄn HK pÄ ebay fast till 5ggr priset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kikade lite men de verkar inte sÀlja endast spÀnnen.
Strapcode har spĂ€nnen i lite olika utföranden. Har ett som jag Ă€r nöjd med.Var hittar man alternativa spĂ€nnen som kan tĂ€nkas passa? Ăr riktigt less pĂ„ den kassa dykarförlĂ€ngningen som skĂ€r in i handleden. Har testat att flytta lĂ€nkbitar fram och tillbaka men blir inge bra.
BlÄ lagun samuraj. Srpb09
Strapcode har spÀnnen i lite olika utföranden. Har ett som jag Àr nöjd med.
SjÀlvklart nu nÀr man faktiskt tÀnker efter. Tack! Ska klicka hem nÄgot dÀrifrÄn. Vilket har du som du e nöjd med? Bild?Strapcode har spÀnnen i lite olika utföranden. Har ett som jag Àr nöjd med.
Jag har ett sÄnt hÀr: https://www.strapcode.com/store/20m...rol-diver-extension-clasp-brushed-p-3211.htmlSjÀlvklart nu nÀr man faktiskt tÀnker efter. Tack! Ska klicka hem nÄgot dÀrifrÄn. Vilket har du som du e nöjd med? Bild?
RÀtt porrigt dekorerat till de priset Tror jag kör nÄgon av de utan dykarförlÀngning dock. Samurajen Àr tung nog som han Àr och jag behöver inte förlÀngningen heller.
Blev ju bra det dÀr. Snyggt med coin edge bezel!DÄ har man moddat för första gÄngen...
En skx009 frÄn början... Blev rÀtt bra om jag fÄr sÀga det sjÀlv.
Vill inte vara sÄn, men ska inte inlÀgget tryckas ner lite till sÄ det Àr i liv med vridringen och glaset sticker upp lite mer? Men annars vart det coolDÄ har man moddat för första gÄngen...
En skx009 frÄn början... Blev rÀtt bra om jag fÄr sÀga det sjÀlv.
Ok. Tack för tipset, men det sitter sÄ "lÄgt" det kan. InlÀgget sitter fast med tunn dubbelhÀftande tejp.Vill inte vara sÄn, men ska inte inlÀgget tryckas ner lite till sÄ det Àr i liv med vridringen och glaset sticker upp lite mer? Men annars vart det cool
SBDA003 stÀmmer bra. Tillverkades 2004-2008 för japanska marknaden. Det finns Àven en internationell variant i stÄl som tillverkades under ungefÀr samma tid (SNM011 osv).SÀkert dum frÄga men tar tacksamt emot hjÀlp, har endast googlat i 30Min.
Blev galet sugen pÄ
Seiko Samurai i Titan med blĂ„ tavla. Ăr den SBDA003? Finns det olika modeller? Ăr den 42mm och finns det en snarlik som Ă€r 40mm?
Tack pÄ förhand // Cliff
Stort tack för hjÀlpen. Har du nÄgon ungefÀrlig prisuppgift för SBDA003?SBDA003 stÀmmer bra. Tillverkades 2004-2008 för japanska marknaden. Det finns Àven en internationell variant i stÄl som tillverkades under ungefÀr samma tid (SNM011 osv).
Den Àr 42mm. Jag kÀnner inte till en liknande i 40mm. De skarpa linjerna Àr rÀtt unika för den hÀr modellen.
SBDA003 börjar dock bli rÀtt svÄr att fÄ tag pÄ. Om du vill göra det lite lÀttare för dig (fast tyngre pÄ armen) tycker jag seiko lyckats bra med nyutgÄvan. Den Àr i stÄl och nÄgon mm bredare, men bÀr inte sÄ mycket större utan kÀnns snarare "rundare". Hack+wind och bÀttre lume fÄr man ocksÄ. Med det sagt sÄ Àr titanmodellerna minst sagt trevliga och speciella klockor.
Ingen orsak. Samuraiserien Àr en av mina absoluta favoriter sÄ jag hetsar gÀrna till köp.Stort tack för hjÀlpen. Har du nÄgon ungefÀrlig prisuppgift för SBDA003?
supersnyggtFĂ„tt hem nytt canvas!
Grönt premium frÄn Feskarn.
Sitter fint pÄ Sargen som har blanksvart urtavla.
Riktigt stiligt spÀnne och keepern Àr riktigt tajt, I like! Dessutom var det en snygg detalj att fasningen var polerad och resten borstat.
Det matchar ju klockar perfekt dÄ den ocksÄ har polerade fasningar.
Gillar ocksÄ att det smalnar av pÄ bÄde tjocklek och bredd mot spÀnnet. Tack @Feskarn
http://www.ebay.com/itm/Seiko-20mm-...lip-Lock-K06W11SA00C-/182733915103?rmvSB=trueVar hittar man alternativa spĂ€nnen som kan tĂ€nkas passa? Ăr riktigt less pĂ„ den kassa dykarförlĂ€ngningen som skĂ€r in i handleden. Har testat att flytta lĂ€nkbitar fram och tillbaka men blir inge bra.
BlÄ lagun samuraj. Srpb09
Tackar! bör ju funka. Ska se om jag hittar en sÀljare som inte Àr frÄn USA barahttp://www.ebay.com/itm/Seiko-20mm-...lip-Lock-K06W11SA00C-/182733915103?rmvSB=true
dÀr har du en utan den hemska förlÀngningen, passar för turtle-reissuelÀnken(dvs samma som samurai?), 20mm dÀr spÀnnet fÀsts
sÀg till om du hittar en, har letat sjÀlv men inte hittat :/Tackar! bör ju funka. Ska se om jag hittar en sÀljare som inte Àr frÄn USA bara
Will dosÀg till om du hittar en, har letat sjÀlv men inte hittat :/
Det Àr aldrig försent för en Seiko Det lÀr nog inte stanna vid de tvÄ hellerVet att det lÄter helt sjukt men jag sitter alltsÄ för första gÄngen i mitt 41-Äriga liv med en Seiko runt handleden. Galet nöjd. En SRP777 vÀntar pÄ Posten ocksÄ.
Finns det Seiko's med utseende som drar Ät dykarhÄllet men som inte Àr sÄ förbaskat stora? 42mm Àr omöjligt att det kommer se okej ut pÄ mig...
Fina bÄda tvÄ men 5500:- kan jag inte lÀgga pÄ en seiko just nu. Blir att leta skx013!Skx013 etc finns i 38mm. Denna, som Àr betydligt bÀttre, finns ju med
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbcm023.79945/
Den dÀr Àr bra! SvÄra som fÄ att fÄ tag i ocksÄ.Skx013 etc finns i 38mm. Denna, som Àr betydligt bÀttre, finns ju med
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbcm023.79945/