• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Japan postade den hÀr rackaren pÄ sin insta, ser riktigt spÀnnande ut!
Screenshot_20170923-214149.png

Edit: Ytterligare bild
Screenshot_20170923-215707.png

NĂ„gon som vet mer om den?
@yonsson @Molle??

Senast Àndrad:
NÄgon som vet en bra clasp med mikrojusteringsmöjligheter att montera pÄ ett Strapcode Oyster?
Hade varit mumma med visst manöverutrymme under dagen. MM300 sÀgs passa (Sannolikt dyrare Àn klockan) men Àven SNDA59 Àr enligt uppgift ett billigare budgetalternativ. Dock haft vÀldigt svÄrt att finna det sistnÀmnda.

Delen heter (PÄ SeikosprÄk) 4A291JT-BK.

NĂ„gra tips?

Senast Àndrad:
NĂ„gon som kan ge mig lite mer information om denna klocka?
Kan se att det Àr en Seiko 5, men vad Àr det för beteckning pÄ klockan, nÄgon som har koll?
396072_1.jpg

NĂ„gon som kan ge mig lite mer information om denna klocka?
Kan se att det Àr en Seiko 5, men vad Àr det för beteckning pÄ klockan, nÄgon som har koll?
396072_1.jpg
Just den dÀr heter SNX809 som inte produceras lÀngre. Vad jag vet Àr den enda snarlika som producerats nyligen SNK381, vet ej om den slutat produceras dÄ jag inte hittar igen den nÄgonstans. DÄ har jag iofs inte letat sÄ lÀnge.

Edit: Eller ja, jag kan inte sÀga med 100% sÀkerhet att SNX809 slutat produceras heller. Första trÀffen pÄ google var pÄ amazon: https://www.amazon.com/Seiko-SNX809-Stainless-Steel-Analog-Black/dp/B000M0XIYI

Tillbaka
Topp