Ok dĂ„ vet jag. Ăr det 20 mm armband?Mycket riktigt sĂ€ljs den endast pĂ„ lĂ€der. Och 38,5mm Ă€r en bra storlek, nĂ€stan lite för stor för min smak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ok dĂ„ vet jag. Ăr det 20 mm armband?Mycket riktigt sĂ€ljs den endast pĂ„ lĂ€der. Och 38,5mm Ă€r en bra storlek, nĂ€stan lite för stor för min smak.
Det Ă€r det!Ok dĂ„ vet jag. Ăr det 20 mm armband?
Vad för armband föredrar du till den klockan?Det Àr det!
Har inte klockan sjÀlv, men tycker inte att den passar pÄ lÀnk iallafall. Ett enkelt brunt lÀderband, nato, perlon eller kanvas Àr nog bÀst tycker jag.Vad för armband föredrar du till den klockan?
Ok. Trodde du hade klockan, sorry.Har inte klockan sjÀlv, men tycker inte att den passar pÄ lÀnk iallafall. Ett enkelt brunt lÀderband, nato, perlon eller kanvas Àr nog bÀst tycker jag.
InstÀmmer nÀstan, tycker att den gör sig bra pÄ lÀnk ocksÄHar inte klockan sjÀlv, men tycker inte att den passar pÄ lÀnk iallafall. Ett enkelt brunt lÀderband, nato, perlon eller kanvas Àr nog bÀst tycker jag.
Jag tycker att den Àr för retrostajlad för att passa pÄ en modern lÀnk. Jubilee Àr okej. Beads of rice vore kanske nÄt.InstÀmmer nÀstan, tycker att den gör sig bra pÄ lÀnk ocksÄ
BoR vore coolt, det hÄller jag med om! Jubilee Àr jag lite mer tveksam till.Jag tycker att den Àr för retrostajlad för att passa pÄ en modern lÀnk. Jubilee Àr okej. Beads of rice vore kanske nÄt.
Finns nÄgra inlÀgg i nyhetstrÄden frÄn sid 25 och framÄt.
Ah, sorry, missade att kolla dÀr först Ska genast lÀsa pÄDen finns i nyhetstrÄden, sÄ kolla dÀr.
Tror jag kommer knipa en av de dÀr om jag springer pÄ dem i Japan.
Snygg, Àr det din?SRPB31:
Snyggt! Batteribytesskalan Àr ju lite rolig faktiskt.Dagens bild fÄr bli en baksida.
35 000 kr (?)Vad var listpriset pÄ SLA017J1? Det kÀnns spontant som en ultimat klocka.
38k, onekligen en optimal klockaVad var listpriset pÄ SLA017J1? Det kÀnns spontant som en ultimat klocka.
Japp. Originalgummit som var rÀtt sÄ hÄrt har jag bara ersatt med mesh.Snygg, Àr det din?
Var köpte du den? Blev sugen pÄ en sjÀlv. Hur stor Àr den?Japp. Originalgummit som var rÀtt sÄ hÄrt har jag bara ersatt med mesh.
.Var köpte du den? Blev sugen pÄ en sjÀlv. Hur stor Àr den?
6105-8000 , nytt glas pÄ den sÄ Àr du hemma.
Vad Àr detta för nÄgon?
KÀnde sÄ ocksÄ.6105-8000 , nytt glas pÄ den sÄ Àr du hemma.
Du visar den verkligen frÄn sin bÀsta sida med de bilderna!Plockat fram min King Quartz. Den har fÄtt vila pÄ tok för lÀnge. Kanji och stavindex Àr mumma.
Just den dÀr heter SNX809 som inte produceras lÀngre. Vad jag vet Àr den enda snarlika som producerats nyligen SNK381, vet ej om den slutat produceras dÄ jag inte hittar igen den nÄgonstans. DÄ har jag iofs inte letat sÄ lÀnge.NÄgon som kan ge mig lite mer information om denna klocka?
Kan se att det Àr en Seiko 5, men vad Àr det för beteckning pÄ klockan, nÄgon som har koll?