Psykel
Pandion
Den Àr populÀr att modda, sÄ ifall du Àr intresserad av det sÄ kanske tavelfÀrgen inte Àr jÀtteintressant.FÄr kolla upp det imorgon! tusen tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr populÀr att modda, sÄ ifall du Àr intresserad av det sÄ kanske tavelfÀrgen inte Àr jÀtteintressant.FÄr kolla upp det imorgon! tusen tack
Man kanske skulle vÄga sig pÄ att göra sin första modd? fÄr kolla runt lite kanske finns nÄn som moddat en hÀr pÄ forumet?Den Àr populÀr att modda, sÄ ifall du Àr intresserad av det sÄ kanske tavelfÀrgen inte Àr jÀtteintressant.
Den hÀr modden Àr aslÀcker:Man kanske skulle vÄga sig pÄ att göra sin första modd? fÄr kolla runt lite kanske finns nÄn som moddat en hÀr pÄ forumet?
HÄller med, fin Àr den och inte sÄ vanlig hÀr.Varför köper ingen den SARG013 som ligger pÄ K&S? Grym klocka, schysst pris...
(Har absolut inget egenintresse av att höja klockan/annonsen)
Den var helt klart stilig!Den hÀr modden Àr aslÀcker:
Funderar pÄ liknande mod till en SKX, med California dial och katedralvisare.
Kan det vara pÄ grund av det sÀljande wristshottet som fÄr klockan att se ut att vara 55mm?Varför köper ingen den SARG013 som ligger pÄ K&S? Grym klocka, schysst pris...
(Har absolut inget egenintresse av att höja klockan/annonsen)
Den blev ju bra!7546-6060 med ghost insert .
Den med trasigt glas . Men hela verket var fullt av glassplitter . Sen hitta jag ett ghost insert i gömmorna .Den blev ju bra!
Grym liten samling! Seikos 70-/80-talsquartzare Àr ruggigt underskattade!SvÄrt att toppa alla fina klockor som visas i denna trÄd men hÀr Àr i alla fall min lilla Seikosamling TvÄ vintagekvartsare och tvÄ moderna automater - can't go wrong!
I kronologisk ordning:
7546-8060 frÄn -77 med orginallÀnk
8222-8020 frÄn -82 med brunt Eulit Palma
Sarb017 Alpinist med Zuludiver NATO
SCVS003 Spirit med TwoStitchStraps honey leather strap
Inte mycket som Àr fel dÀr! Gillar speciellt den lilla dressaren pÄ lÀnkSvÄrt att toppa alla fina klockor som visas i denna trÄd men hÀr Àr i alla fall min lilla Seikosamling TvÄ vintagekvartsare och tvÄ moderna automater - can't go wrong!
I kronologisk ordning:
7546-8060 frÄn -77 med orginallÀnk
8222-8020 frÄn -82 med brunt Eulit Palma
Sarb017 Alpinist med Zuludiver NATO
SCVS003 Spirit med TwoStitchStraps honey leather strap
InstÀmmerGrym liten samling! Seikos 70-/80-talsquartzare Àr ruggigt underskattade!
Tack! Ja, den Àr riktigt go'. Varje gÄng jag anvÀnder den sÄ kÀnns det bara rÀtt. Storleken, urtavlan, boettens design - allt klickar. Jag gillar till och med lÀnken rejÀltInte mycket som Àr fel dÀr! Gillar speciellt den lilla dressaren pÄ lÀnk
FörstÄr det, deras Àldre dressare Àr sÄ himla trevligaInstÀmmer
Tack! Ja, den Àr riktigt go'. Varje gÄng jag anvÀnder den sÄ kÀnns det bara rÀtt. Storleken, urtavlan, boettens design - allt klickar. Jag gillar till och med lÀnken rejÀlt
Funkar fint! Du vet att det Àr riktigt skiffer va? RÀtt cool.
SjÀrnurmakarna Sickla har 20% pÄ ett helt köp... blev pÄdyvlad ett Hirsch Performance Stone. Testar ihop med titan Astron och tycker det lirar fint
Platseffektivt att ha klockförvaringen i kylskÄpet
Pepsi classic vs Pepsi Max
Trevlig helg SeikoÀlskare
Haha! JajamÀn, lageroptimering pÄ hög nivÄ hÀrPlatseffektivt att ha klockförvaringen i kylskÄpet
De hÀnger ju bra dÀr. BekvÀmt att kunna plocka dagens klocka samtidigt som man tar fram smör och fil till frukostenHaha! JajamÀn, lageroptimering pÄ hög nivÄ hÀr
Ja, den som "dyvlade pÄ mig" bandet var representanten ifrÄn Hirsch. Minns inte vad han heter, men har trÀffat honom förut pÄ KM FÀltöversten...Funkar fint! Du vet att det Àr riktigt skiffer va? RÀtt cool.
SjÀrnurmakarna Sickla har 20% pÄ ett helt köp... blev pÄdyvlad ett Hirsch Performance Stone. Testar ihop med titan Astron och tycker det lirar fint