Lyser det blĂ„a lika bra som det gröna?Japp. Minuten Ă€r grön. Ăvrig lume Ă€r blĂ„.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lyser det blĂ„a lika bra som det gröna?Japp. Minuten Ă€r grön. Ăvrig lume Ă€r blĂ„.
Lyser det blÄa lika bra som det gröna?
Lite sen pÄ bollen nu men det Àr ocksÄ skillnad i sprÄk pÄ day-funktionen. Engelska och arabiska pÄ J-versionen och engelska och ett europeisk sprÄk pÄ K-versionen.Okej, vad bra. DÄ hjÀlpte bÀttre styrka pÄ mina linser.
Ah, sÄklart! Det glömde jag ju bort totalt.Lite sen pÄ bollen nu men det Àr ocksÄ skillnad i sprÄk pÄ day-funktionen. Engelska och arabiska pÄ J-versionen och engelska och ett europeisk sprÄk pÄ K-versionen.
Hoppar pÄ PADI-tÄget igen med denna. Men hoppar nog av rÀtt snart igen.
Storlek pÄ den dÀr? Riktigt cool.
Mycket bra!Det blev en Sumo
Skippa byte av vridringsinlÀgg Àr mitt tips, de dÀr eftermarknadsalternativen Àr aldrig snygga, med största sannolikhet inte heller riktig keramik.
Chillin on the sofa med den hÀr pjÀsen. Bandvagnen Àr speciellt vackra, speciellt i kombo med den koniska formen pÄ vridningen.
Redigt bra men jag Àr rÀdd för att den Àr en inkörsport till Marine Master... Kanske ska börja med en keramisk vridning till den hÀr.
Direkt pÄ MM300 dÄ.Skippa byte av vridringsinlÀgg Àr mitt tips, de dÀr eftermarknadsalternativen Àr aldrig snygga, med största sannolikhet inte heller riktig keramik.
Tycker nog den ska sitta pÄ ett svart lite stiligare lÀder i sÄ fall. Krokodil skulle nog inte vara dumt alls. Tror inte den gör sig pÄ bruna vintagelÀder iaf.Hej,
Har en Sarb035 som ligger och vĂ€ntar pĂ„ mig nĂ€r jag Ă€r Ă„ter frĂ„n semestern. Ăr, till skillnad frĂ„n de flesta andra, inte sĂ„ förtjust i lĂ€nkar sĂ„ letar nĂ„got annat till den. LĂ€der eller canvas tĂ€nker jag mig. Dock inget NATO, kĂ€nner att den hĂ€r mĂ„ste fĂ„ nĂ„got annat.
Ăr det nĂ„gon som har en de kan visa upp eller förslag pĂ„ band sĂ„ uppskattas det. Har en förkĂ€rlek för ljust bruna band men vet inte alls om det kommer att passa pĂ„ just den, Ă€ven om jag tycker det passar pĂ„ allt men jag Ă€r biased.
Alla tips uppskattas!
Tack pÄ förhand
Den passar finfint pÄ ett ljust lÀderHej,
Har en Sarb035 som ligger och vĂ€ntar pĂ„ mig nĂ€r jag Ă€r Ă„ter frĂ„n semestern. Ăr, till skillnad frĂ„n de flesta andra, inte sĂ„ förtjust i lĂ€nkar sĂ„ letar nĂ„got annat till den. LĂ€der eller canvas tĂ€nker jag mig. Dock inget NATO, kĂ€nner att den hĂ€r mĂ„ste fĂ„ nĂ„got annat.
Ăr det nĂ„gon som har en de kan visa upp eller förslag pĂ„ band sĂ„ uppskattas det. Har en förkĂ€rlek för ljust bruna band men vet inte alls om det kommer att passa pĂ„ just den, Ă€ven om jag tycker det passar pĂ„ allt men jag Ă€r biased.
Alla tips uppskattas!
Tack pÄ förhand
Den Àr ju vÀldigt allround sÄ det Àr svÄrt att vÀlja "fel"Tycker nog den ska sitta pÄ ett svart lite stiligare lÀder i sÄ fall. Krokodil skulle nog inte vara dumt alls. Tror inte den gör sig pÄ bruna vintagelÀder iaf.
Jo den funkar sÀker pÄ det mesta, men fÄr kÀnslan att brunt vintage pÄ den bara skulle kÀnnas fel. Men det Àr ju bara jag sÄklartDen Àr ju vÀldigt allround sÄ det Àr svÄrt att vÀlja "fel"
Hej,
Alla tips uppskattas!
Tack pÄ förhand
Jag tar tillbaka allt jag sagt nyligen. TÀnkte pÄ 033, vita tavlan funkar mycket bÀttre till det jag just dissat skyller pÄ att jag firat till det en del redanDen passar finfint pÄ ett ljust lÀder
LÀtt hÀntJag tar tillbaka allt jag sagt nyligen. TÀnkte pÄ 033, vita tavlan funkar mycket bÀttre till det jag just dissat skyller pÄ att jag firat till det en del redan