• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

DÄ ingen svarat mig sÄ tog mod till mig och bestÀllde precis en 007 . Detta efter kollat otaliga Youtube-filmer och lÀst recensioner sÄ det sjunger om det.
BestÀllde frÄn eglobalcenter dÄ jag hört lite dÄligt om creationwatches hÀr inne .
Bra val, klart du ska ha en SKX007! :) Köpte min 007:a frÄn CW och instÀmmer i klagokören, den fortade sig ca 10-15 minuter/dag vilket slutade med att jag bytte urverket (kostade runt 300 pix sÄ no biggie, dock trist pÄ en ny klocka).

DÄ ingen svarat mig sÄ tog mod till mig och bestÀllde precis en 007 . Detta efter kollat otaliga Youtube-filmer och lÀst recensioner sÄ det sjunger om det.
BestÀllde frÄn eglobalcenter dÄ jag hört lite dÄligt om creationwatches hÀr inne .
Det var ju ett riktigt bra pris dÀr med och antar att det skickas inom EU sÄ du slipper moms. Varför man sen skulle tro att CW har nÄgot systematiskt fel pÄ sina klockor som ingen annan har förstÄr jag inte riktigt. KÀnns troligare att fler köpt dÀrifrÄn och de som haft nÄgot problem vÀdrar det hÀr, men inte vet jag.

Det var ju ett riktigt bra pris dÀr med och antar att det skickas inom EU sÄ du slipper moms. Varför man sen skulle tro att CW har nÄgot systematiskt fel pÄ sina klockor som ingen annan har förstÄr jag inte riktigt. KÀnns troligare att fler köpt dÀrifrÄn och de som haft nÄgot problem vÀdrar det hÀr, men inte vet jag.
Kolla statistiken, enkelt att se att mÄnga felande klockor kommer frÄn just CW.

Jag har köpt en klocka frÄn cw tidigare som funkade bra.
Blev mest rÀdd av alla skrÀck-recensioner som jag lÀste igÄr . Och priset va ju desamma sÄ jag provar eglobalcenter denna gÄng . Vet inte hur de blir med momsen men man kan ju hoppas:)

Kolla statistiken, enkelt att se att mÄnga felande klockor kommer frÄn just CW.
Jag har som sagt ingen aning. Jag har bara fÄtt uppfattningen att fler köper frÄn CW Àn andra för just de hÀr modellerna. SÄ om 5/100 felar dÀrifrÄn och 1/20 felat frÄn en annan butik sÄ Àr ju utfallet detsamma Àven om det kommer se mycket sÀmre ut hÀr pÄ forumet om 5 fÄtt felande klockor snarare Àn 1.
Men finns det konkret statistik dÀr det framgÄr att deras klockor oftare har fel Àr det ju lite fascinerande i sig och man kan ju frÄga sig hur de lyckas fÄ sÄ mÄnga felande ex.

Edit: InsÄg att jag i princip upprepade mig sjÀlv frÄn föregÄende post, men finns det statistik sÄ dela gÀrna den.

Jag har som sagt ingen aning. Jag har bara fÄtt uppfattningen att fler köper frÄn CW Àn andra för just de hÀr modellerna. SÄ om 5/100 felar dÀrifrÄn och 1/20 felat frÄn en annan butik sÄ Àr ju utfallet detsamma Àven om det kommer se mycket sÀmre ut hÀr pÄ forumet om 5 fÄtt felande klockor snarare Àn 1.
Men finns det konkret statistik dÀr det framgÄr att deras klockor oftare har fel Àr det ju lite fascinerande i sig och man kan ju frÄga sig hur de lyckas fÄ sÄ mÄnga felande ex.

Edit: InsÄg att jag i princip upprepade mig sjÀlv frÄn föregÄende post, men finns det statistik sÄ dela gÀrna den.
Finns ingen statistik (sÄklart) men för mig Àr det för lite pengar att spara i förhÄllande till risken.

Trevlig söndag!

130ABE54-DA25-4487-8275-E525F502A4D6.jpeg

7c43-6a10

Tack! Det Àr en SNDF87P1 fast metallÀnken (P1) Àr inte kvar. Gav den till brorsan att ha pÄ sin Orient Ray. Tycker att racinglÀdret sitter mycket bÀttre pÄ den.

Tillbaka
Topp