SpÀnnet Àr ju större Àn klockan.Kolla vad Royal straps har hemma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SpÀnnet Àr ju större Àn klockan.Kolla vad Royal straps har hemma?
Mja perspektivet spökar och bara bandhornen syns, 44mm, men visst spÀnnet Àr lite oversizeSpÀnnet Àr ju större Àn klockan.
Nuvarande Seiko-trippel.
Ca 2 Är. Tavla + visare i ungen och klorinblekt bezel insert, blev rÀtt bra! Funderar pÄ om man borde göra nÄgot Ät dag/datumhjulen dock..?Hur gammal Àr den till höger? Ser grym ut!
Ca 2 Är. Tavla + visare i ungen och klorinblekt bezel insert, blev rÀtt bra! Funderar pÄ om man borde göra nÄgot Ät dag/datumhjulen dock..?
Finns mÄnga bra sidor pÄ nÀtet som beskriver hur man gör steg för steg, hÀr t ex: http://forums.watchuseek.com/f365/skx007-customization-step-step-614489.htmlHur gjorde du för att plocka isÀr allt? Och sen fÄ ihop den..
Trodde aldrig att jag skulle sÀga det, men quartzaren Àr min favvo i den trion.
Nuvarande Seiko-trippel.
Den fÄr mest handledstid ocksÄ, 38 mm Àr klart den perfekta storleken. Sen slipper man ju det dÀr mecket med att stÀlla tiden vareviga gÄng..Trodde aldrig att jag skulle sÀga det, men quartzaren Àr min favvo i den trion.
38mm? Vad Àr det för dasslock du gÄr runt med pÄ handleden egentligen?Den fÄr mest handledstid ocksÄ, 38 mm Àr klart den perfekta storleken. Sen slipper man ju det dÀr mecket med att stÀlla tiden vareviga gÄng..
Tyckte nog jag skymtade en Sumo pÄ din instagram, den Àr vÀl nÀrmre det dubbla..38mm? Vad Àr det för dasslock du gÄr runt med pÄ handleden egentligen?
Precis som jag skrev till dig skriver vi inte köpesannonser mitt i trÄdar, du fÄr skapa en köpesannons.
Ca 2 Är. Tavla + visare i ungen och klorinblekt bezel insert, blev rÀtt bra! Funderar pÄ om man borde göra nÄgot Ät dag/datumhjulen dock..?
Mja, sÄ kanske det Àr! Men den fÄr inte hÀnga med sÄ ofta och kommer nog ut pÄ K&S snart.Tyckte nog jag skymtade en Sumo pÄ din instagram, den Àr vÀl nÀrmre det dubbla..
BestÀllt en Seiko SKX007K2 av ByPerry butiken nu. Hoppas allt gÄr bra och man fÄr hem denna klassiska klocka.
Vad fick du pynta?
2289kr inkl. frakt.
Reko. PÄ lÀnk eller gummi?
Ăverpris! Det finns tvĂ„ alternativ som jag ser det.2289kr inkl. frakt.
Ăverpris! Det finns tvĂ„ alternativ som jag ser det.
1: Globen, 2500kr
2: Billigast möjliga WW, typ 1200kr-1400kr.
Varför betala 2300kr frÄn en grÄhandlare?
NÀr dom först slÀpptes fanns dom för pre order Pris pÄ rakuten för runt 6k om jag inte minns fel.Testade den hÀr idag. Fantastisk klocka. Testade Àven den svarta pÄ lÀnk.
Tycker den bars bra pÄ mina smala handleder.
Fick erbjudande pÄ 15% av svenskt list (blÄa 10k pÄ gummi, svarta 13k pÄ lÀnk men de kunde Àven sÀtta lÀnk pÄ blÄa) men man kanske kan fÄ den billigare nÄgon annanstans?
DÄ ingen svarat mig sÄ tog jag mod till mig och bestÀllde precis en 007 . Detta efter kollat otaliga Youtube-filmer och lÀst recensioner sÄ det sjunger om det.Seiko Skx 007 eller 013 ?
Jag behöver hjÀlp . Har en mellanstor handled pÄ 17 cm , alltsÄ sitter 40 mm klockor som en smÀck pÄ mig . Har haft nÄgra 42 mm förrut men de har som alltid varit lite stora enligt mig , samma sak med 38 mm men pÄ andra hÄllet ( för smÄ).
Men vad ska jag dÄ vÀlja nÀr det kommer till seiko skx? KÀnns 013 som en stor 38 mm eller 007 som en nÀtt 42 mm ??
Ge mig rÄd .
Har stÀllt samma frÄga i dykartrÄden, men lÀgger ut frÄgan hÀr ocksÄ för fler svar