• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kolla vad Royal straps har hemma?
DSC_0884.JPG
SpÀnnet Àr ju större Àn klockan. :D

Jag tror att mitt inlÀgg frÄn igÄr försvann? Men finns det nÄgon som kan tÀnka sig att bli av med en SUN021, eller möjligtvis en SUN065, pÄ ett snabbt och smidigt sÀtt?

Seiko Skx 007 eller 013 ?

Jag behöver hjÀlp . Har en mellanstor handled pÄ 17 cm , alltsÄ sitter 40 mm klockor som en smÀck pÄ mig . Har haft nÄgra 42 mm förrut men de har som alltid varit lite stora enligt mig , samma sak med 38 mm men pÄ andra hÄllet ( för smÄ).

Men vad ska jag dÄ vÀlja nÀr det kommer till seiko skx? KÀnns 013 som en stor 38 mm eller 007 som en nÀtt 42 mm ??
Ge mig rÄd .

Har stÀllt samma frÄga i dykartrÄden, men lÀgger ut frÄgan hÀr ocksÄ för fler svar :)

Överpris! Det finns tvĂ„ alternativ som jag ser det.
1: Globen, 2500kr
2: Billigast möjliga WW, typ 1200kr-1400kr.
Varför betala 2300kr frÄn en grÄhandlare?

Fanns ej med lÀnk hos klockmaster i globen eller i city. WW? Handlar ej om stora summor detta sÄ hade jag fÄtt den 500 billigare frÄn utlandet sÄ hade jag ÀndÄ bestÀllt frÄn nÄgon butik i swe.

Testade den hÀr idag. Fantastisk klocka. Testade Àven den svarta pÄ lÀnk.
Tycker den bars bra pÄ mina smala handleder.

Fick erbjudande pÄ 15% av svenskt list (blÄa 10k pÄ gummi, svarta 13k pÄ lÀnk men de kunde Àven sÀtta lÀnk pÄ blÄa) men man kanske kan fÄ den billigare nÄgon annanstans?

IMG_8545.JPG

IMG_8532.JPG

Testade den hÀr idag. Fantastisk klocka. Testade Àven den svarta pÄ lÀnk.
Tycker den bars bra pÄ mina smala handleder.

Fick erbjudande pÄ 15% av svenskt list (blÄa 10k pÄ gummi, svarta 13k pÄ lÀnk men de kunde Àven sÀtta lÀnk pÄ blÄa) men man kanske kan fÄ den billigare nÄgon annanstans?

IMG_8545.JPG

IMG_8532.JPG
NÀr dom först slÀpptes fanns dom för pre order Pris pÄ rakuten för runt 6k om jag inte minns fel.

Har dock inte sett dom pÄ dom vanliga stÀllena Ànnu (sky, creation osv). Kanske för tidigt. LÀr ju komma till ett billigare pris.

Seiko Skx 007 eller 013 ?

Jag behöver hjÀlp . Har en mellanstor handled pÄ 17 cm , alltsÄ sitter 40 mm klockor som en smÀck pÄ mig . Har haft nÄgra 42 mm förrut men de har som alltid varit lite stora enligt mig , samma sak med 38 mm men pÄ andra hÄllet ( för smÄ).

Men vad ska jag dÄ vÀlja nÀr det kommer till seiko skx? KÀnns 013 som en stor 38 mm eller 007 som en nÀtt 42 mm ??
Ge mig rÄd .

Har stÀllt samma frÄga i dykartrÄden, men lÀgger ut frÄgan hÀr ocksÄ för fler svar :)
DÄ ingen svarat mig sÄ tog jag mod till mig och bestÀllde precis en 007 . Detta efter kollat otaliga Youtube-filmer och lÀst recensioner sÄ det sjunger om det.
BestÀllde frÄn eglobalcenter dÄ jag hört lite dÄligt om creationwatches hÀr inne .

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp