Tack för infon! HÄller med dig att racinglÀdret sitter finare.Tack! Det Àr en SNDF87P1 fast metallÀnken (P1) Àr inte kvar. Gav den till brorsan att ha pÄ sin Orient Ray. Tycker att racinglÀdret sitter mycket bÀttre pÄ den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för infon! HÄller med dig att racinglÀdret sitter finare.Tack! Det Àr en SNDF87P1 fast metallÀnken (P1) Àr inte kvar. Gav den till brorsan att ha pÄ sin Orient Ray. Tycker att racinglÀdret sitter mycket bÀttre pÄ den.
Charmiga de dÀr surfklockorna. Tror jag har en originalreklam hemma nÄgonstans, om jag inte gett bort den till @MaroFull metal jacket.
Hela linjen, men framförallt den du köpte av mig, "Afghanen".Marknadsfördes den som surfklocka?
Jag har som sagt ingen aning. Jag har bara fÄtt uppfattningen att fler köper frÄn CW Àn andra för just de hÀr modellerna. SÄ om 5/100 felar dÀrifrÄn och 1/20 felat frÄn en annan butik sÄ Àr ju utfallet detsamma Àven om det kommer se mycket sÀmre ut hÀr pÄ forumet om 5 fÄtt felande klockor snarare Àn 1.
Men finns det konkret statistik dÀr det framgÄr att deras klockor oftare har fel Àr det ju lite fascinerande i sig och man kan ju frÄga sig hur de lyckas fÄ sÄ mÄnga felande ex.
Edit: InsÄg att jag i princip upprepade mig sjÀlv frÄn föregÄende post, men finns det statistik sÄ dela gÀrna den.
Tull kan du skita i, det Àr moms som ska betalas pÄ allt över 350kr inkl fraktkostnad. AnvÀnds budfirman sÄ brukar man fÄ en inbetalning nÄgon vecka efterÄt.Postade det hör i fel trÄd innan men jag fick min frÄn CW idag. Köpte med gummi för 1488 och hoppades slippa tull dÀr grÀnsen Àr 1500 men fick den utan andra avgifter ocksÄ. SÄ 1488 totalt. Inte hunnit testa den mer Àn att den snurrar pÄ Àn sÄ lÀnge.
Det Àr sÄ skumt för jag köpte en klocka frÄn cw för 1426 kr och fick moms och tullavgift pÄ 425 kr totalt . SÄ irriterande .Postade det hör i fel trÄd innan men jag fick min frÄn CW idag. Köpte med gummi för 1488 och hoppades slippa tull dÀr grÀnsen Àr 1500 men fick den utan andra avgifter ocksÄ. SÄ 1488 totalt. Inte hunnit testa den mer Àn att den snurrar pÄ Àn sÄ lÀnge.
Min gissning skulle vara SKX013.Kan nÄgon sÀga mig vilken modell denna urtavla kommer ifrÄn?
Fast skx013 har ju röd text för divers 200m ?Min gissning skulle vara SKX013.
Varför? Varor som importeras utom EU ska skattas och du fick den ÀndÄ lÄngt billigare Àn frÄn AD. Kan inte riktigt se problemet.Det Àr sÄ skumt för jag köpte en klocka frÄn cw för 1426 kr och fick moms och tullavgift pÄ 425 kr totalt . SÄ irriterande .
Tror den röda texten kan blekna med tiden. Eller sÄ Àr det nÄgon föregÄngare.Fast skx013 har ju röd text för divers 200m ?
Det Àr sÄ skumt för jag köpte en klocka frÄn cw för 1426 kr och fick moms och tullavgift pÄ 425 kr totalt . SÄ irriterande .
Jag tyckte det va lugnt till jag nu fÄr höra att det inte ska momsas pÄ varor under 1500 kr . Vilket lÄter i sig lite snurrigt ocksÄ . Och jag vet. Fick sjukt billigt ÀndÄ .Varför? Varor som importeras utom EU ska skattas och du fick den ÀndÄ lÄngt billigare Àn frÄn AD. Kan inte riktigt se problemet.
StÀmmer ej.Jag tyckte det va lugnt till jag nu fÄr höra att det inte ska momsas pÄ varor under 1500 kr . Vilket lÄter i sig lite snurrigt ocksÄ . Och jag vet. Fick sjukt billigt ÀndÄ .
Ok. Tack för info.Tror den röda texten kan blekna med tiden. Eller sÄ Àr det nÄgon föregÄngare.
Jag tyckte det va lugnt till jag nu fÄr höra att det inte ska momsas pÄ varor under 1500 kr . Vilket lÄter i sig lite snurrigt ocksÄ missade posten om varor över 350 kr. Och jag vet. Fick klockan sjukt billigt ÀndÄ .
Jag mÀrkte det . nu Àr jag inte bitter lÀngre .StÀmmer ej.
Skulle inte ta gift pÄ det dock, men det var det första jag tÀnkte nÀr jag sÄg bilden iafOk. Tack för info.
Den Àr bestÀlld som en mod av SKX013 sÄ du Àr rÀtt ute dÀr. Men alla bilder jag sett pÄ SKX013 har röd text, dÀrav min frÄga.Skulle inte ta gift pÄ det dock, men det var det första jag tÀnkte nÀr jag sÄg bilden iaf
25% av vÀrdet pÄ varan + fraktkostnad + eventuell hanteringsavgift (gÀller ej EMS).Det Àr sÄ skumt för jag köpte en klocka frÄn cw för 1426 kr och fick moms och tullavgift pÄ 425 kr totalt . SÄ irriterande .