lofgreno
Guld
Ja som sagt, efter att ha provat den har jag konstaterat att den sitter bra pÄ mig. SÄ det lÀr bli ett köp inom en snar framtid.16,5, funkar bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja som sagt, efter att ha provat den har jag konstaterat att den sitter bra pÄ mig. SÄ det lÀr bli ett köp inom en snar framtid.16,5, funkar bra!
Olika fjÀdrar, 6R har bÀttre gÄngreserv och nÄgot bÀttre gÄngavvikelse.Tankar kring urverken? Stor skillnad i kvalitet mellan 4r och 6r serien?
Tack! Siktar pÄ de med 6r dÄ.Olika fjÀdrar, 6R har bÀttre gÄngreserv och nÄgot bÀttre gÄngavvikelse.
Spontant sÀger jag att automaten Àr tillverkad 1979 och quartzaren 1990. Referenskoderna för klockorna Àr 7025-8120 respektive 5Y22-8040. Du kan googla pÄ det för att hitta mer utförlig information. Kul med originallÀnk pÄ automaten! Inte helt vanligt.Nu har jag bilder pÄ baksidan. Vad för information finns att hÀmta?
Ăr rĂ€dd att jag inte hittat sĂ€rskilt mycket information pĂ„ Google. Ăr vĂ€l dĂ„lig pĂ„ att klock-googla.Spontant sĂ€ger jag att automaten Ă€r tillverkad 1979 och quartzaren 1990. Referenskoderna för klockorna Ă€r 7025-8120 respektive 5Y22-8040. Du kan googla pĂ„ det för att hitta mer utförlig information. Kul med originallĂ€nk pĂ„ automaten! Inte helt vanligt.
Det Ă€r inte alltid det finns sĂ„ mycket att lĂ€sa pĂ„ om. Skulle tro att dom dĂ€r klockorna Ă€r ganska basic klockor som man kunde köpa lite varstans. Inget mĂ€rkvĂ€rdigt, liksom.Ăr rĂ€dd att jag inte hittat sĂ€rskilt mycket information pĂ„ Google. Ăr vĂ€l dĂ„lig pĂ„ att klock-googla.
Den dÀr ska jag kolla pÄ! Tack ska du haHar inte sÄ bra koll pÄ just Brightz men den billigare SRPB/SARB065 Àr riktigt grym tycker jag. HÀr Àr en liten film med lite olika urtavlor
Trillade in en vÀldigt trevlig Seiko Twin Quartz idag, men den sitter lite tajt och jag undrar om nÄgon har nÄgot tips pÄ var man kan hitta en extra lÀnkbit eller tvÄ. LÀnken Àr integrerad och Àr mÀrkt AB02A och referensen pÄ klockan Àr 9642-5000R. Gillar verkligen klockan och vill inte behöva sÀlja den dÄ den verkar grym
Tack pÄ förhand
Jag har tunna handleder och den skulle passa mig bÀttre. SkitsvÄrt att hitta lösa lÀnkbitar till den (tror jag)!
Skall ha det i Ätanke men jag ger det en chans först Den Àr ca18cm som den Àr nu
Mycket fint exemplar. Vad kostar en sÄn fining?
Det finns förlÀngare till lÀnklÄs som kan vara en okay nödlösning tills du hittar lÀnkbitar. Har sjÀlv riktigt grova armar och dom har rÀddat mÄnga klockköp för mig. Sök pÄ eBay pÄ typ Watch Bracelet Band Clasp ExtenderTrillade in en vÀldigt trevlig Seiko Twin Quartz idag, men den sitter lite tajt och jag undrar om nÄgon har nÄgot tips pÄ var man kan hitta en extra lÀnkbit eller tvÄ. LÀnken Àr integrerad och Àr mÀrkt AB02A och referensen pÄ klockan Àr 9642-5000R. Gillar verkligen klockan och vill inte behöva sÀlja den dÄ den verkar grym
Tack pÄ förhand
Tack Det gjorde jag nuDet finns förlÀngare till lÀnklÄs som kan vara en okay nödlösning tills du hittar lÀnkbitar. Har sjÀlv riktigt grova armar och dom har rÀddat mÄnga klockköp för mig. Sök pÄ eBay pÄ typ Watch Bracelet Band Clasp Extender