• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20171129_004350.jpg
MÄste stolt visa upp min nyinköpta..Seiko paddan..:)
20171128_183800.jpg
20171128_172314.jpg
20171128_172255.jpg
20171128_184114.jpg

Lagom till helgen fick jag hem nya Seikon! KÀnns hittills vÀldigt trevlig med tanke pÄ hur lite den kostade. Vem behöver en Speedmaster nÀr det finns quartz-seiko att tillgÄ. ;)
IMG_20171124_193826_01.jpg
Efter ditt inlÀgg blev jag lite sugen pÄ en sÄdan sÄ nÀr en i samma stil (men inte likadan utan en Seiko SND375) dök upp begagnad för smÄ pengar slog jag till. Bytte det repiga plana originalglaset mot ett kupat och satte pÄ en jubileelÀnk. Trevlig klocka för smÄ pengar!
SND3751.jpg

SND3752.jpg

Hur man stÀller om den blir nog svÄrare att svara pÄ eftersom det gÄr nog inte ;) kanske om löder om nÄgra "ledningar"
Precis vad manualen konstaterade! :D
Jag Àr nöjd. Typiskt bara att jag fick hem den just nu. Blir ju omöjligt att veta om klockan Àr fem pÄ morgonen eller eftermiddagen nÀr det Àr mörkt oavsett! :D

Precis vad manualen konstaterade! :D
Jag Àr nöjd. Typiskt bara att jag fick hem den just nu. Blir ju omöjligt att veta om klockan Àr fem pÄ morgonen eller eftermiddagen nÀr det Àr mörkt oavsett! :D
Och funkar inte lyset pÄ klockan blir det ju Ànnu vÀrre:wideyed: det kanske finns nÄn am-pm visning om du har tur.

Tillbaka
Topp