Ansawatch
Basic
Wow det va nyttigt. Tack sÄ mkt!Du har fÄtt bra rÄd men hÀr kommer ett till:
Seikobusters pÄ Instagram, dÀr gÄr de igenom flertalet vintageseiko, bla Pogue, och visar AM vs Àkta.
https://www.instagram.com/seikobusters/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow det va nyttigt. Tack sÄ mkt!Du har fÄtt bra rÄd men hÀr kommer ett till:
Seikobusters pÄ Instagram, dÀr gÄr de igenom flertalet vintageseiko, bla Pogue, och visar AM vs Àkta.
https://www.instagram.com/seikobusters/
Ny Seiko presage LE (SPB069), sÄ vacker. NÄgon som vet hur man kan fÄ tag pÄ en?
Mmm, hittade Àven en Spansk sida som sÀljer. Hodinkee bortgÄr pÄ grund av utanför EUHÀr finns det verkar det som. Hodinkeeshop
Har lÀst och kollat pÄ lite olika alternativ men tycker den Àr snyggast med gröna urtavlan. SÄg en som sÄlde en pÄ tradera, men fel tavla samt spricka i glasetDÄ hade jag lÀst pÄ innan, jÀmfört med andra tavlor osv.
Ser ut som du fÄr jobba för att hitta en grön-tavlad Seiko "Monaco", tyckte jag fick leta lÀnge innan jag hittade min.NÄgon hÀr som sitter pÄ en Seiko 7016 med grön urtavla liknande denna?
JAg har fÄtt huvudbtry! HjÀlp! har köpt denna seiko 6139-8020 men vet inte riktigt vilken strap som passar bÀst eller om man ska köra stÄl?
Snyggt! Och kul med arabiskt daghjul! Det har jag ocksÄ, fast pÄ 6138!
Blev lÀnk till o börja med
Tack! Yes extrakul nÀr man kan lÀsa arabiska heheSnyggt! Och kul med arabiskt daghjul! Det har jag ocksÄ, fast pÄ 6138!
Ser ut som du fÄr jobba för att hitta en grön-tavlad Seiko "Monaco", tyckte jag fick leta lÀnge innan jag hittade min.
But why? Den dÀr Àr ju nice, grym beater.Funderar pÄ om jag skall avyttra denna, vad sÀger panelen?
Jo den Àr ju otroligt bra, titan, diashield, solar, vridringen och seiko. Dock sitter den inte helt optimalt, men jag kanske skall ta och testa med lite gummi ocksÄBut why? Den dÀr Àr ju nice, grym beater.
Supersnygg klocka och kombo!
Dagens. Eller veckans om man ska vara noga. Fotograferad igÄr kvÀll.
Seiko Landmaster, SBDW005, pÄ Arne frÄn Hirsch.
Hur lÀnge mÄste man gÄ runt och svÀnga pÄ armen för att batteriet ska laddas upp egentligen? Efter typ fyra fem dagar visar det fortfarande bara sju dagars laddning. (Fulladdat ska det visa sex mÄnader.) Kan batteriet skadats av att legat urladdat nÄgra mÄnader?
TackSupersnygg klocka och kombo!
Dagens. Eller veckans om man ska vara noga. Fotograferad igÄr kvÀll.
Seiko Landmaster, SBDW005, pÄ Arne frÄn Hirsch.
Hur lÀnge mÄste man gÄ runt och svÀnga pÄ armen för att batteriet ska laddas upp egentligen? Efter typ fyra fem dagar visar det fortfarande bara sju dagars laddning. (Fulladdat ska det visa sex mÄnader.) Kan batteriet skadats av att legat urladdat nÄgra mÄnader?