• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20171209_182907-01.jpeg
LÀnge sen jag bar denna skönhet.

TvÄ snabba;

1. Älskar min SARG003 men Ă€r det öht nĂ„gon lume i den? Lyser sĂ„ svagt sĂ„ jag tror det Ă€r lumens motsvarighet till fantomljus.

2. Vad gör man med en SARB017 som fortar sig? Ruckar - kan en vanlig urmakare fixa det eller mÄste man gÄ till AD?

TvÄ snabba;

1. Älskar min SARG003 men Ă€r det öht nĂ„gon lume i den? Lyser sĂ„ svagt sĂ„ jag tror det Ă€r lumens motsvarighet till fantomljus.

2. Vad gör man med en SARB017 som fortar sig? Ruckar - kan en vanlig urmakare fixa det eller mÄste man gÄ till AD?
Beror ju sÄklart pÄ varför den for tar sig. Blev tyvÀrr lite besviken pÄ Seiko för ett tag sedan. Köpte min sarb017 slutet av 2015 och efter ett och ett halvt Är började den gÄ ganska dÄligt. LÀmnade in den till min urmakare som rev isÀr den och kunde konstatera att klockan var fruktansvÀrt överoljad. Skulle krÀvas en helservice för att kunna göra rent och fÄ den att gÄ som den ska och det kostar ju som en ny klocka. Visst Àr det en billig klocka, men nog ska man kunna förvÀnta sig att den Àr korrekt oljad ÀndÄ. Ska vÀl tillÀgga att jag inte haft detta problem med nÄgon av mina andra 6r15 klockor (4 andra). Gillar verkligen seiko, men detta var riktigt trÄkigt.

God morgon KS
Har blivit sugen pÄ ett gummiband till min SKX och tittat lite pÄ crafter blue men blev lite snÄl sÄ om nÄgon har tips pÄ annat schysst gummi sÄ mottages det gÀrna:)

Tillbaka
Topp