Riktigt vackert!! Blir till att bestÀlla, visste inte att de var klara för leverans Àn.6306-7001 pÄ Uncle Seikos nya Z199
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt vackert!! Blir till att bestÀlla, visste inte att de var klara för leverans Àn.6306-7001 pÄ Uncle Seikos nya Z199
SÄ mÀrkligt, blir alltid lika förvÄnad nÀr jag gÄr in pÄ onlinebutiker som har stÀngt... Vet inte om jag nÄgonsin sett det pÄ en svensk sida?NÄn som vet nÀr SeiyagÀnget vaknar? De Àr den 5 i Japan MÄste vart en hÄrd fest med sakén
NÄn som vet nÀr SeiyagÀnget vaknar? De Àr den 5 i Japan MÄste vart en hÄrd fest med sakén
Ăr jag helt ute och cyklar, men driver inte Seiya sidan ensam?SĂ„ mĂ€rkligt, blir alltid lika förvĂ„nad nĂ€r jag gĂ„r in pĂ„ onlinebutiker som har stĂ€ngt... Vet inte om jag nĂ„gonsin sett det pĂ„ en svensk sida?
Ingen aning faktiskt men som AlexB skrev mĂ€rkligt att helt stĂ€nga, mĂ„ste ju tappa en del sales pĂ„ det. Kunde haft typ âkan tidigast skicka 5/1 om ni bestĂ€ller under helgernaâĂr jag helt ute och cyklar, men driver inte Seiya sidan ensam?
JoĂr jag helt ute och cyklar, men driver inte Seiya sidan ensam?
SuperoysterlÀnken var assnygg, pÄminner om rolles eller har jag fel?Köp ett 3d superoyster eller Ànnu bÀttre, ett Angus jubilee.
ja vi fÄr la se vad smaken sÀger, rassle tassleGe den lite tid med lÀnken senare. Jag hade precis samma kÀnsla som du "usch, fy vilket skrÀp" köpte mig ett superjubilee frÄn strapcode istÀllet och blev nöjd med att den var mkt mer gedigen. Efter ett tag sÄ monterade jag tillbaka originalet och insÄg charmen med rasslet, plus att den Àr oslagbart skön att bÀra
@jurassicjay har du kvar lÀnken? TÀnkte ev om herrn Àr intresserad.
Alla oysters liknar vÀl Rolex kanske hÀr Àr en bild pÄ bÄda. Har ingen bÀttre dag bild pÄ superoystern men det kommer senare.fÄr jag frÄga bara, safirglas Àr det nÄgra som vÀljer att montera, Àr det dyrt och svÄrt att hitta nÄgon som kan ordna?
Har sett SKX med Padi-turtletavla, sÄ lÀr vÀl gÄ Ät bÄda hÄllen.Kan man stoppa in en SKX Tavla i ett Turtle SRP case?
Alla oysters liknar vÀl Rolex kanske hÀr Àr en bild pÄ bÄda. Har ingen bÀttre dag bild pÄ superoystern men det kommer senare.
2 x 8J41, frÄn 2009 och 2008. En ska Äka. Underskattad dressare och serie , just denna modell (och serien) finns Àn idag om Àn lite annorlunda.
Hur stora Àr de? Fina iaf, stÄl kÀnns lÀttast att behÄlla men tvÄton nog snygg pÄ brunt lÀder
Safirglas Àr dyra jÀmfört med mineral eller plast men allt Àr relativt, finns bla att köpa hÀr https://crystaltimes.net/fÄr jag frÄga bara, safirglas Àr det nÄgra som vÀljer att montera, Àr det dyrt och svÄrt att hitta nÄgon som kan ordna?
BerÀtta lite om 8J nÀr du ÀndÄ Àr igÄng, rÀtt kul urverk.2 x 8J41, frÄn 2009 och 2008. En ska Äka. Underskattad dressare och serie , just denna modell (och serien) finns Àn idag om Àn lite annorlunda.
Oj, vad bra! Och 200 meter, dubbelt bra.StÀmmer bra det, har dock sÄlt den för ett tag sen. Den lÄg bara i lÄdan, sÄ satsade pÄ beach-orange istÀllet Fick Àntligen tag pÄ ett originalglas till den sÄ nu Àr den all set igen.
Citerar mig sjÀlv hÀr, springbarsen var skrÀp. à kte av efter tvÄ timmarFick hem mitt nya canvas frÄn Barton idag, Padi i ny kostym. NÄgot tjockare Àn ett zulunato. Lite misstÀnksam mot springbarsen som hÀngde med, men skulle problem uppstÄ löser vi dÄ. Vi fÄr se lÀngre fram hur sömmar och dylikt stÄr pall för fritidsaktiviteter men initialt Àr jag nöjd.
BerÀtta lite om 8J nÀr du ÀndÄ Àr igÄng, rÀtt kul urverk.
Prova skywatches.Tja!
Vet nÄgon var man kan fÄ tag pÄ en snk809 för en billig peng, slutsÄld pÄ creation, att det ska va AD Àr inget bekymmer dÄ den kommer agera projektklocka!
Trevlig kvÀll!