Icke grattis, den bara mellanlandar.Kul! Riktigt fin och stort grattis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Icke grattis, den bara mellanlandar.Kul! Riktigt fin och stort grattis...
Icke grattis, den bara mellanlandar.
Klart du vÄgar. SBGX061 var min första GS och den Àr samtidigt en av de billigaste. Ska man köpa GS, sÄ tycker jag man ska försöka nytt om man har rÄd sÄ att man fÄr den sjukt blanka finishen orörd. Kolla in dessa reflektionerna pÄ glasringen. Mumma!
Eller de blanka delarna pÄ baksidan av min dykare. Man ser helt oförvrÀngt lÀnkens baksida speglas i det blanka partiet. Sjuk detalj för en baksida. Det har hÀnt ett antal gÄnger att jag tagit wrist shots och i efterhand sett en korrekt spegelbild av mig sjÀlv i glasringen.
Klart du vÄgar. SBGX061 var min första GS och den Àr samtidigt en av de billigaste. Ska man köpa GS, sÄ tycker jag man ska försöka nytt om man har rÄd sÄ att man fÄr den sjukt blanka finishen orörd. Kolla in dessa reflektionerna pÄ glasringen. Mumma!
Eller de blanka delarna pÄ baksidan av min dykare. Man ser helt oförvrÀngt lÀnkens baksida speglas i det blanka partiet. Sjuk detalj för en baksida. Det har hÀnt ett antal gÄnger att jag tagit wrist shots och i efterhand sett en korrekt spegelbild av mig sjÀlv i glasringen.
Tycker ocksÄ det Àr cool. KÀnns sÄ hÀrligt tooligt.Jag gillar att batteribyteskalendern gÄr Ànda till 2045
Svenska listpriser för den som undrar.
Icke grattis, den bara mellanlandar.
Typiskt! Var det den frÄn wus?
Jepp. Skulle mÄ bra av lite tvÀtt, ett nytt glas och lite check pÄ urverket, men i övrigt Àr den i OK skick. Ser rÀtt orörd ut, vilket sÄklart Àr bÄde positivt och negativt.
Om nÄgon Àr sugen pÄ den vita Grand Seiko quartzdykaren, SBGX115, sÄ kan jag meddela att KlockmÀster Globen fÄtt hem en idag.
Om nÄgon Àr sugen pÄ den vita Grand Seiko quartzdykaren, SBGX115, sÄ kan jag meddela att KlockmÀster Globen fÄtt hem en idag.
Som du inte klippte?
Vet du vad det stÄr pÄ prislappen ?Om nÄgon Àr sugen pÄ den vita Grand Seiko quartzdykaren, SBGX115, sÄ kan jag meddela att KlockmÀster Globen fÄtt hem en idag.
40 om det inte Àndrats sedan jag köpte min.Vet du vad det stÄr pÄ prislappen ?
Jag tycker de nog kÀnns likvÀrdiga kvalitetsmÀssigt. Jag Àr ingen
riktig klockfantast sÄ jag har vÀldigt dÄlig koll pÄ urverk mm, men
jag förutsÀtter att tillverkarna slÀnger in det bÀsta för den
prisklassen. Om jag hade blivit tvingad att vÀlja mellan dessa tvÄ sÄ
hade jag tagit Seikon.
Jag har redan sett ut min nÀsta klocka och det kommer ocksÄ bli en
Seiko - SBGA095:a som jag tycker Àr riktigt nice. Jag köpte t om en
Seiko 5:a med brun tavla för att se om en brunt kÀndes rÀtt.à Äh, den lÄg högt upp pÄ listan inför mitt första Spring Driveköp. Skulle verkligen vilja se den "live".
IngÄr i deras hyllningsserie ,med specialtavlor, till naturen i Japan dÀr Àven sbga011,sbge21 och sbga071 ingÄr.
Har du lÀst min trÄd i recensionsdelen? DÀr finns nÄgra listade och Àven en bild med specifikationer pÄ de vanligaste modellerna.Vart hittar men Tunan i flest utföranden? Tycker det Àr svÄrt att hitta en sida dÀr man kan jÀmföra modellerna
Var inte hela grejen att de skulle fixa glasringen? Ser ju inte sÄ fixad ut...Hemkommen frÄn litet besök pÄ vÄrt HK, den skÀmde inte ut sig....
//Bosse
Var inte hela grejen att de skulle fixa glasringen? Ser ju inte sÄ fixad ut...
Jaha, trodde du skickat klockan till sitt HK.Inte fixat, jag (och klockan) var pÄ mitt jobs HK......
SÄ helt rÀtt, hack kvar. //Bosse
JÀvla fin! Men, Àr det lume under safirbezelelelen pÄ den, som pÄ SBGE001? Guldsiffror gör en ju tveksam.