deddas
Silver
Men den rör pĂ„ sig sĂ„ sjukt mycket. Otroligt irriterande. Kan man limma fast den? Annars fĂ„r man ju lite âpoor mans apocalypse nowâ med den utan bezel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men den rör pĂ„ sig sĂ„ sjukt mycket. Otroligt irriterande. Kan man limma fast den? Annars fĂ„r man ju lite âpoor mans apocalypse nowâ med den utan bezel!
Du ser ju knappt vad som stĂ„r pĂ„ bezeln Ă€ndĂ„Men den rör pĂ„ sig sĂ„ sjukt mycket. Otroligt irriterande. Kan man limma fast den? Annars fĂ„r man ju lite âpoor mans apocalypse nowâ med den utan bezel!
SĂ€tt dit en klickring.Men den rör pĂ„ sig sĂ„ sjukt mycket. Otroligt irriterande. Kan man limma fast den? Annars fĂ„r man ju lite âpoor mans apocalypse nowâ med den utan bezel!
Klickring? HÀnger inte med pÄ terminologin?SÀtt dit en klickring.
Klockan ska antingen ha klickbricka eller klickring under vridringen samt packning. Utan det snurrar den fritt.Klickring? HÀnger inte med pÄ terminologin?
Tack för din hjÀlpsamhet! Det lÄter dock som en otrolig överkurs för mig...Kolla att o-ringen i vridringen sitter dÀr den ska. Utan den glappar det ordentligt.
Jag sÀger med men kanske skÀra till en liten pil/trekant i rostfritt och svetsa dit direkt pÄ ringen och plocka bort aluinlÀgget.
MisstÀnkte att det var det du menade men visste inte att de hette sÄ... oavsett tack för din hjÀlp! Vet du om man kan köpa sÄna?Klockan ska antingen ha klickbricka eller klickring under vridringen samt packning. Utan det snurrar den fritt.
Ăr det en 7s26 eller 6309?MisstĂ€nkte att det var det du menade men visste inte att de hette sĂ„... oavsett tack för din hjĂ€lp! Vet du om man kan köpa sĂ„na?
Tror det Ă€r en 7002. Ă terigen jĂ€ttetack!Ăr det en 7s26 eller 6309?
Om det Àr en 6309 sÄ kan du köpa klickboll och packning frÄn dagazwatch.
FjÀdern till klickbollen ser ut att sitta kvar, sÄ gissar pÄ 6309 eller 7002.
Var inne pĂ„ dagaz men verkar âbaraâ finnas klickbollar till 6309 skulle de funka ocksĂ„?Ăr det en 7s26 eller 6309?
Om det Àr en 6309 sÄ kan du köpa klickboll och packning frÄn dagazwatch.
FjÀdern till klickbollen ser ut att sitta kvar, sÄ gissar pÄ 6309 eller 7002.
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r samma.Var inne pĂ„ dagaz men verkar âbaraâ finnas klickbollar till 6309 skulle de funka ocksĂ„?
HĂ€rligt! Sjysst!Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r samma.
Kanske har missat tidigare inlÀgg men vad heter den hÀr? Tror jag blev lite kÀr!
Krosspostning har vĂ€l ingen dött av. Gillar denna skarpt, bra och âbilligtâ komplement till GS-dykarn.
Coolt! Det hÀr hade jag missat helt!http://museum.seiko.co.jp/virtual/en/index.html
Kul!
Jag snubblade över ett virtuellt seiko-museum. Ingen nyhet sÄ och det har sÀkert lÀnkats dit hÀrifrÄn tidigare men jag Àr relativt ny hÀr sÄ jag har iaf missat det.
Men kul grej, ska titta igenom bara ungen tar en tupplur.
Trevlig fredag!
Sbdb001 Àven kÀnd som mm600.Kanske har missat tidigare inlÀgg men vad heter den hÀr? Tror jag blev lite kÀr!
Alla laddar för BaselLyfter trÄden, tycker Seiko WISeriet svalnat lite pÄ forumet. Vad hÀnder?
Japp, det sitter en sarx035 pÄ armen sen drygt en mÄnad tillbaka. Och det Àr bara att erkÀnna, jag Àr löjligt nöjd.NÄgon hÀr som testat sarx033 eller 035?