Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Troligen till jubileet, de brukar vara nÄn decimal för tjocka för aftermarket.Hej seikoiter,
Har precis kommit över en Skx013 som levererades med strapcodes superoyster och orginal jubelee.
NÀr klockan levererades var ingen lÀnk monterad utan det satt bara vad jag tror Àr seikos fat springbars, se bild.
Ăr det dessa som ska anvĂ€ndas tillsammans med jubeleelĂ€nken?
FrÄgar eftersom jag upplevde dem lite brÄkiga att ta bort och de passade inte till oysterlÀnken sÄ dÀr fick jag köra med andra bandstift.
Tack pÄ förhand!
Ser ut att vara Seiko originalbandstift till jubileet, originalen har inte alltid bra passning mot Strapcodes solida ÀndlÀnkar har jag mÀrkt. SÄ inte orimligt att det kan vara meckigtHej seikoiter,
Har precis kommit över en Skx013 som levererades med strapcodes superoyster och orginal jubelee.
NÀr klockan levererades var ingen lÀnk monterad utan det satt bara vad jag tror Àr seikos fat springbars, se bild.
Ăr det dessa som ska anvĂ€ndas tillsammans med jubeleelĂ€nken?
FrÄgar eftersom jag upplevde dem lite brÄkiga att ta bort och de passade inte till oysterlÀnken sÄ dÀr fick jag köra med andra bandstift.
Tack pÄ förhand!
FrĂ€cka! Den med gĂŒld ser ut att ha knappar runt hela klockan men förstĂ„r att det Ă€r skruvar för skölden bra jĂ€mförelse med PADI'n och som vanligt riktigt hĂ€rliga bilder!
SPEB001 (stĂ„l) och SPEB005 (gĂŒld).
Satan sÄ bra! Var tveksam innan men denna fÄr stanna kvar ett tag.
Ascoola! Typ som en 1000-tuna eller?
Köpte du bÀgge eller bara en? Kul att Àven denna fick lugholes.
Svart= skruvar.FrĂ€cka! Den med gĂŒld ser ut att ha knappar runt hela klockan men förstĂ„r att det Ă€r skruvar för skölden bra jĂ€mförelse med PADI'n och som vanligt riktigt hĂ€rliga bilder!
Mycket mindre. Denna Àr ju tunnare och urgröpt undertill.Ascoola! Typ som en 1000-tuna eller?
001 har jag bestÀllt Ät en kompis, 005 Àr min.Köpte du bÀgge eller bara en? Kul att Àven denna fick lugholes.
Har den vÀnstra 8st pushers!?Svart= skruvar.
GĂŒld= pushers.
Mycket mindre. Denna Àr ju tunnare och urgröpt undertill.
001 har jag bestÀllt Ät en kompis, 005 Àr min.
Nej, samma modell, olika fÀrger.Har den vÀnstra 8st pushers!?
TÀnkte vÀl. Men den vÀnstra sett rak uppifrÄn som du fotat ser lite speciellt utNej, samma modell, olika fÀrger.
Det gÄr bra nu.
Plupparna ytterst pÄ den digitala displayen visar minuter.Hur funkar den dÀr vridbara dykarringen nÀr det saknas (minut)visare?
Plupparna ytterst pÄ den digitala displayen visar minuter.
sett pÄ di.se idag. Fan om bara jag hade en miljonlön! Jag skulle definativ köpa en Monster dÄ!
Riktigt jÀkla frÀck. Synd att man Àr sÄ sen pÄ avtryckarn. Verkar slut nu. Hör av dig om du vill bli av med den
Ett nÄgot bÀttre foto pÄ SBEP005. En rolig effekt Àr att viss text pÄ den yttre delen av tavlan försvinner i vissa ljus.
Standardmodell sÄ det fylls nog pÄ snart.Riktigt jÀkla frÀck. Synd att man Àr sÄ sen pÄ avtryckarn. Verkar slut nu. Hör av dig om du vill bli av med den
De dÀr lÀr vara en jÀvligt svÄrslagen bild pÄ en PADI! Hatten av!Bjuder pÄ er handledsskott frÄn igÄr pÄ en padda i sitt rÀtta element.
Det som skymtas ovanför klockan Àr en av alla sÄna hÀr som kom och hÀlsade pÄ oss:
Försöker bestÀmma mig för vilken som passar mig bÀst. Idag blir det svart igen med mesh. RÀtt bra kombo tycker jag. BlÄa satt bÀttre med originallÀnken.
SBDC051