Gött. Ville egentligen bara veta att det inte var vÀrdelöst..AlltsÄ. Det kostar typ 25sek. SÄ för den summan var det grymt. Den passar min Samurai helt ok, det Àr en 350usd klocka. Till en Sub, ja dÄ kanske jag hade haft högre krav.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gött. Ville egentligen bara veta att det inte var vÀrdelöst..AlltsÄ. Det kostar typ 25sek. SÄ för den summan var det grymt. Den passar min Samurai helt ok, det Àr en 350usd klocka. Till en Sub, ja dÄ kanske jag hade haft högre krav.
Tack för tips, nöjd med bandet. Och vaniljdoften.Kör Bonetto 284, mycket bÀttre Àn Seikos egna. Finns pÄ Royal Straps (lÀnk).
En frÄga....finns det nÄgon snygg panda kronograf frÄn Seiko? Och....gÄr det att fÄ tag pÄ en i Sverige?
7A38, SDGZ013, 6138
Den i mitten kom 2014 i 500ex. De flankerande Àr frÄn 80 resp. 70-tal. En 6138:a Àr inte jÀttesvÄr, me se up dÄ du inte fÄr en hpd (hopplockade delar) eller fake.WOW....de dÀr ser svÄra ut att fÄ tag pÄ?!
Kanske dags för SEIKO att göra ett nyslÀpp??
En frÄga....finns det nÄgon snygg panda kronograf frÄn Seiko? Och....gÄr det att fÄ tag pÄ en i Sverige?
Ascoola, bÄde de gamla modellerna och de nyare. Landmaster Àr ju historiskt sett en av de modell-serier dÀr man gödslat med ny teknologi och de bÀsta materialen. Finns riktigt coola Àldre modeller med keramik och annat roligt.NÄgot som man sÀllan ser Àr Landmasters. Vad tycker ni om landmaster modellerna? Finns bÄde relativt billiga (SBDW005, kinetic) och dyrare spring driven (SBDB015), bÄda i titanium.
TillÀggas bör att 44mm inte funkar sÄ bra pÄ den hÀr gubben
300kr?Hej SeikotrÄden!
Jag tÀnkte lÀgga ut detta bruna Seiko lÀderband med vita sömmar pÄ köp & sÀlj och undrar bara vad ett rimligt pris Àr ?
Det Àr 22 mm i bredd.
HĂ€ftig bild!
Ett sista möte utanför Ălands kust innan vi satte oss i bilen och for hem. Tudor BB, SRP775 och SBDX001.
NÄgot som man sÀllan ser Àr Landmasters. Vad tycker ni om landmaster modellerna? Finns bÄde relativt billiga (SBDW005, kinetic) och dyrare spring driven (SBDB015), bÄda i titanium.
TackHĂ€ftig bild!
Vilken tajming! Jag har för fem minuter sedan gjort iordning och postat pÄ min klockinsta @seikodiverr sju bilder pÄ min nyservade SBDW005
En underbar klocka som jag aldrig tröttnar pÄ.
Tack!JÀklar vad cool den Àr, grymma bilder! Klockan kÀnns vÀldigt tactical.
Tack för ett konkret svar.
BÀsta fjÀllvandrarklockan! Fina bilder.Vilken tajming! Jag har för fem minuter sedan gjort iordning och postat pÄ min klockinsta @seikodiverr sju bilder pÄ min nyservade SBDW005
En underbar klocka som jag aldrig tröttnar pÄ.
Bifogar bilderna. En bild per dag frÄn vandring i AbiskofjÀllen förra veckan. Gillar bilden frÄn 28 juli bÀst, sÄ snyggt hur tavlans sunburst beter sig under vatten
Edit: en av bilderna var för tung. Kolla insta för alla sju