Efter att ha hÀngt pÄ ks i snart 4Är sÄ var det dags för en SKX, annars kan man vÀl inte kalla sig klock entusiast om man inte Àger eller har Àgt en sÄdan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr en gummilÀnk?Klockmaster Malmö kunde ta hem blÄ eller svart gummilÀnk för 750kr till srpa21k1. NÄgon som har bild pÄ hur dom ser ut? Orginal till den referensen tydligen mvh
Haha. Det mÄste va vÀrmenVad Àr en gummilÀnk?
Borde vara olagligt (dyrt alltsÄ) att ta 750kr om det Àr dilikonbandet du menat.
Fan vad grymmmma. Har du handlat dÀr ifrÄn? Funkar det bra?
Eller köp ett Bonetto, finns pĂ„ Royalstraps hemsida. âKS10â ger 10% off.
Jag svarar mig sjÀlv ser jag jag Àr ny hÀr.Fan vad grymmmma. Har du handlat dÀr ifrÄn? Funkar det bra?
Den koden har upphört att gĂ€lla. Men Bonetto Ă€r bra.âKS10â ger 10% off.
Oj fan vad hÀftigtDet blir nog bra. Det finns ett gÀng fÀrger till om man vill leta runt lite.
Det blir nog bra. Det finns ett gÀng fÀrger till om man vill leta runt lite.
Oj fan vad hÀftigt
WATCHGECKO med stora bokstÀver ger 10% off.Kan tipsa om att Watchgecko verkar ha fler tillgÀngliga fÀrger Àn Royalstraps.
Hos en handlare som sÀljer Astron...Hej
NÄgon som har koll pÄ vart jag hittar original lÀderband till Seiko Astron SAST025G?
Hittade denna i Japan men de leverera inte till Sverige. Artikeln heter R7X02DC
https://global.rakuten.com/en/store/tokeiten/item/r7x02dc/
Hittade Àven denna gamla annons hÀr pÄ Klocksnack med samma lÀder: https://klocksnack.se/threads/seiko-astron-sbxa011-sast011.38548/
NĂ„gon?
FrÄn 6000 bara.. KöplÀge
FrÄn 6000 bara.. KöplÀge
ingen kommer ihÄg en fegis!0% chans att den köps alltsÄ
Helt rÀtt! Fin!Efter att ha hÀngt pÄ ks i snart 4Är sÄ var det dags för en SKX, annars kan man vÀl inte kalla sig klock entusiast om man inte Àger eller har Àgt en sÄdan?
TÀnker givetvis mÀta över lÀngre tidKl 18:00 synka jag min 4 dagar gamla srpa21 mot en digitalare. efter exakt 2,5 Tim 1 sekund för sakta. Vet nÄgon vad som Àr inom marginalerna för en sÄn klocka?