Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Seiko, Casio, Orient och Citizen Àr helt okej. Allt annat Àr ajabajaVÄga knappt nÀmna Casio hÀr
Ref?Bra klocka! LÀngesedan jag gillade en Seiko sÄ mkt. Perfekt storlek! LÀtt ett av de bÀttre och billigare slÀppen pÄ lÀnge mÄste jag sÀga.
I princip alla Seiko 5or Ă€r riktigt prisvĂ€rda sĂ„ gillar du den sĂ„ köp! Stadiga urverk som hĂ„ller lĂ€nge utan service.Ăr denna modell nĂ„got att ha?
Seiko 5 Automatik SNXL72K Herrenuhr
Har Àgt en sÄn dÀr. Riktigt bitig sommardykareBlev med Seiko nummer 2 idag. Synd att sommaren nÀstan Àr slut, mer sommar Àn sÄ hÀr vet jag inte om det blir
Kan man verkligen sÀga. Toppennöjd med allt, utom att den kom nu i Augusti nÀr sommaren nÀstan Àr slut!Har Àgt en sÄn dÀr. Riktigt bitig sommardykare
Alla de dÀr Àr vÀl frÄn samma Är Bosse?Lite konstnÀrlig idag....
SLA017 - 2017
Trevlig helg
Bosse
NÀÀÀÀÀSmacka pÄ ett vitt gummi, kÀnns rÀtt bra pÄ nÄ sÀtt..
Hiss eller diss?
Ne tyvÀrr. Men vi kan skylla pÄ vÀrmestingSmacka pÄ ett vitt gummi, kÀnns rÀtt bra pÄ nÄ sÀtt..
Hiss eller diss?
Diss, tyvÀrrSmacka pÄ ett vitt gummi, kÀnns rÀtt bra pÄ nÄ sÀtt..
Hiss eller diss?
Japp men det finns en trÄd för denna bild. TrÄden dÀr rÀtt klocka fÄr fel bandDet vart sÄ illa altsÄ?
Smacka pÄ ett vitt gummi, kÀnns rÀtt bra pÄ nÄ sÀtt..
Hiss eller diss?
Fin. Referens?Nytt glas och ett nytt band. Tack Robert pÄ Tidlösa Ur.
Det Àr en 66-8040.Fin. Referens?
Edit: sÄg nu tidigare i trÄden. Vilken skillnad med nya glaset.
Mkt bÀttreJag ger mig. Blev det hÀr bÀttre?
HĂ€nde mig med en vintage. Glömde vilken klocka jag hade pĂ„ mig nĂ€r jag badade med barnen.Kom precis in efter att ha knallat en svĂ€ng med hunden och klockan ser ut sĂ„hĂ€r?! Kondens ser det ut som? Ăr det nĂ„gon som rĂ„kat ut för samma sak? Finns det nĂ„gra husmors knep eller Ă€r det urmakare som gĂ€ller, ett ca pris pĂ„ det sĂ„ man vet lite vad man har att vĂ€nta?
Det gÀller alltsÄ en skx007
Du kan sÀkert fÄ bÀttre tips av andra hÀr pÄ KS.Okej, lika bra att spola idéer om ris eller lÄta ligga i vÀrme osv alltsÄ.. hehe! Tack för ditt svar.
OBS inget jag har inte testat sjÀlv men skruva av baklocket, ugnen 30 grader ett par timmar sÄ borde all fukt vara gone? OBS inte testat sjÀlvOkej, lika bra att spola idéer om ris eller lÄta ligga i vÀrme osv alltsÄ.. hehe! Tack för ditt svar.