Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörstĂ„r inte frĂ„gan. De Ă€r slutsĂ„lda nĂ€stan överallt.Har letat och letat och letat och letat.... verkar som en en AD ska leverera denna Ă„t mig BNIB för 499⏠. Ăr det ens möjligt!?
Ser ut som samma tavla som nuvarande men med svart pvd-case. Kan det stÀmma?FörstÄr inte frÄgan. De Àr slutsÄlda nÀstan överallt.
Dessa kommer snart annars...
Citerade fel inlÀgg och tydligen vÀldigt meckigt att Àndra bild, men Save the Ocean-tavlan lÀngst till vÀnster med pvd-caset alltsÄ... Höjdare!
JeppSer ut som samma tavla som nuvarande men med svart pvd-case. Kan det stÀmma?
Strapcode Super Oyster?nÄgon som kan tipsa om snyggaste lÀnken till en Padi? kommer med dykarbandet och Àr inte suuupertaggad pÄ det, gÀrna orginallÀnk annars gÄr alla tips bra
De dyker upp hÀr pÄ forumet dÄ och dÄ, annars skulle jag kolla eBay efter sÀljare med god renommé (bra betyg/omdömen, gÀrna lÄngvarig medlem osv). Helst inom EU för att slippa extra avgifter.Jag har börjat intressera mig för klockor och precis pÄbörjat min klockresa. Jag hade tÀnkt att min första "riktiga klocka" skulle bli en Seiko sarb033. Vet ni nÄgon bra hemsida som denna fortfarande gÄr att köpa pÄ?
Tack pÄ förhand!
Tack för tipsen! Jag fÄr hÄlla kollDe dyker upp hÀr pÄ forumet dÄ och dÄ, annars skulle jag kolla eBay efter sÀljare med god renommé (bra betyg/omdömen, gÀrna lÄngvarig medlem osv). Helst inom EU för att slippa extra avgifter.
Det Àr en riktigt bra klocka! Snygg, stilren och vÀldigt mÄngsidig!
VÀlkommen till början av resan ned i klocktrÀsket!
Tack, snygg men kostar de seriöst 1 lax? sjukt!
VÀrt det alla gÄnger!Tack, snygg men kostar de seriöst 1 lax? sjukt!
Inte köpt nÄgot men suttit och varit sjukt nÀra flera dagar i rad. Oklart vad dock. Varit lite sugen pÄ SLA021 men den lÀr ju bli osÀljbar med det listpriset.NÄgon som köpt nÄgot kul idag? Sjukt taggad pÄ klockköp men kan verkligen inte bestÀmma mig. Man blir fan helt skadad av att Seiko slÀpper nytt hela tiden, man vet aldrig vad som vÀntar runt hörnet.
Hade jag en Snowflake skulle jag burit en Snowflake. Brukar dock köra pÄ G-Shock pÄ vinterpromenader.Vilken gör sig bÀst pÄ vinterpromenaden?
G-shock Àr alltid mÀktig!Hade jag en Snowflake skulle jag burit en Snowflake. Brukar dock köra pÄ G-Shock pÄ vinterpromenader.
Jag förstÄr inte...
Trevlig!AssÄ, vilken tavla!
Ja den syns verkligenAssÄ, vilken tavla!
Snowflake eller SARB017 beroende pÄ hur mycket vinter du harVilken gör sig bÀst pÄ vinterpromenaden?
För den Àr utvecklad i samarbete med Jacques Costeaus son (Fabien). Tror det Àr son.Jag förstÄr inte...
Trots rabatt den dyraste vÀggklocka jag köpt men den gick hem hos respektive. Ganska cool faktiskt. Sorry för off topic i trÄden men tycker ÀndÄ den hör hemma hÀr pÄ nÄgot sÀtt...
Jag har skrvit in adressen nÄgonstans hÀr men hittar deninte just nu. à terkommer...Vart hittar man en sÄdan dÄ?