Ha ha, nej det Àr rÀtt mycket som Àr utbytt pÄ den, nÀrmare bestÀmt urtavla, glas, vridring, inlÀgg och armband.Originalutförande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, nej det Àr rÀtt mycket som Àr utbytt pÄ den, nÀrmare bestÀmt urtavla, glas, vridring, inlÀgg och armband.Originalutförande?
Om nÄgon har missat det pÄ Kobra Kai sÄ kan man slÄ tvÄ flugor i en smÀll nu i helgen. Under ledning av @Anders Forsberg och med KS-flagg sÄ ordnas det en auktion till förmÄn för Barncancerfonden i samband med Kaplans auktion.
Det Àr mest vintage, men det gÄr Àven att ropa hem en sprillans ny Seiko 4R57-00C2 sÄ om du Àr pÄ jakt efter en sÄdan sÄ finns det en gyllene tillfÀlle nu.
https://klocksnack.se/threads/budgivning-bcf-auktion-vid-vintage-gtg-17-11.102010/#post-2582962
Vad Àr det för refnr pÄ den lÀngst till vÀnster i bild?BeslutsÄngest!!
Vad Àr det för refnr pÄ den lÀngst till vÀnster i bild?
Cool! Vart kan man bestÀlla denna?VÀggklocka bestÀlld!
Starlight..Hej,
Jag ger ordet till folket, vilken röstar ni pÄ?
âąSSA361, âStarlightâ (mörkblĂ„)
âąSSA385, âSnowflakeâ (vit)
361:an alla dagarHej,
SSA361 alla dagarHej,
StarlightHej,
StarlightHej,
Cool! Satt och letade efter en sÄdan igÄr faktiskt.Det var ett tag sen sist
Den dÀr Àr utan men fanns Àven en med lumetavla och helsvarta visare om jag inte minns fel.Cool! Satt och letade efter en sÄdan igÄr faktiskt.
Ăr det lumetavla pĂ„ de dĂ€r?