Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen vintage i dag, men Mini-Monster paa perlon.
![]()
Det kan jag forstaa, snygg.Korspostar över hela forumet, men Àr vÀldigt glad över min nyss hemkomna 6139-6020 Pulsations -72'a
![]()
Congrats! Ser ut att vara riktigt fin, snygg patina etc. DÄ Àr det bara att fortsÀtta hÄlla den 100% original dÄ.nu Àr den hos mig...en tidigare Àgare, vart med pÄ dykning och allt original![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Korspostar över hela forumet, men Àr vÀldigt glad över min nyss hemkomna 6139-6020 Pulsations -72'a
![]()
Cool! Den dÀr kryssade i mÄnga av mina rutor. Quartz, Cushion case... extra outline runt index7040-case med lite blandade delar inkl 7546 quartz.
![]()

Congrats! Ser ut att vara riktigt fin, snygg patina etc. DÄ Àr det bara att fortsÀtta hÄlla den 100% original dÄ.
Jag har varit snÀll idag, tvÄ paket av tomten![]()
![]()
![]()
Vad gömmer sig i boxen?
Snowflake
![]()
Snowflake
![]()
Otroligt snygg. Grattis!Snowflake
![]()
Grattis @sherwan! Mycket bra.Snowflake
![]()
Heeela Stockholm om jag fÄr besnyggaste snowflaken i Jakan![]()
Bra köp, en klassiker som stÄtt sig som modell i mÄnga Är!Heeela Stockholm om jag fÄr be
SjÀlvklart med respekt för Molles limiterade men de Àr en annan snöflinga, Àven den super snygg![]()
Kanonfin!Snowflake
![]()
Ja, har för mig att klockmaster hansson tog runt 4k nÀr jag var dÀr. dom hade den inne ocksÄ4950 lÄter saftigt. Tror klockmaster, som Àr Seiko AD, tar mindre?
japp, coin edge frÄn crystaltimes. VÀntar pÄ delar för en till...Cool! Den dÀr kryssade i mÄnga av mina rutor. Quartz, Cushion case... extra outline runt index
Ăr det coin-edge bezel ocksĂ„?
en sÄ pass fin klocka kan förtjÀna att servas av Spencer Klein.nÄgon pÄ forumet som gör service pÄ seiko? eller tips vart jag ska vÀnda mig?