Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske KlockmÀster Globen eller FÀltan?NÄgon som har koll pÄ ÄterförsÀljare i StockholmsomrÄdet som lagerför SARB017 och SARB033?
![]()
![]()
Kanske KlockmÀster Globen eller FÀltan?
BÄda de dÀr modellerna Àr vÀl JDM modeller, dvs finns endast för Japanska marknaden i första hand?
Nja, inte nuförtiden. Klockmaster borde ha bÄda modellerna.BÄda de dÀr modellerna Àr vÀl JDM modeller, dvs finns endast för Japanska marknaden i första hand?
Jag mÄste slÀnga pÄ ett nato pÄ min ocksÄ, sitter pÄ strapcode jubilee för tillfÀllet. Men min Cwc stjÀl all dykartid just nu.
Dom hÄller ju en livstid sÄ du hinner nog variera dig.Jag mÄste slÀnga pÄ ett nato pÄ min ocksÄ, sitter pÄ strapcode jubilee för tillfÀllet. Men min Cwc stjÀl all dykartid just nu.
Haha ja. Men de börjar bli mycket att vÀlja pÄ i lÄdan och skx fÄr oförskÀmt lite handledstid just nu.Dom hÄller ju en livstid sÄ du hinner nog variera dig.
Funderar pÄ att sÀlja min Skx. 7548 Àr ju coolare pÄ alla sÀtt. Dessutom skönt med Quartz.Haha ja. Men de börjar bli mycket att vÀlja pÄ i lÄdan och skx fÄr oförskÀmt lite handledstid just nu.
Jag letar valfri 7c43 för att ersÀtta min skx.Funderar pÄ att sÀlja min Skx. 7548 Àr ju coolare pÄ alla sÀtt. Dessutom skönt med Quartz.
Jagar ocksÄ 7c43:a, men en 91xxxx:a. Ska försöka ha februari i bakhuvudet ocksÄJag letar valfri 7c43 för att ersÀtta min skx.
Ska ha en Är och mÄnadsklocka sÄ jagar serienr 92xxxx.
Kanske slÀpper ivÀg skx innan dess ocksÄ.
DÄ ska jag inte vara sÀmre utan hÄller utkik Ät dig ocksÄJagar ocksÄ 7c43:a, men en 91xxxx:a. Ska försöka ha februari i bakhuvudet ocksÄ.
Jag blir ju bara sÄ glad av denna pjÀsDet Àr vÀl tur det för prislappen jag betalade lÀr jag vara ensam om att vilja betala
![]()
![]()
Kollar en finish sÄ Àr det nog lugnt, tycker dessa sarb hÄller mkt hög nivÄ. BlÄ Àr ju finast med![]()
Ja det Àr en grymt trevlig klocka! Den skarpa boettslipningen och urtavlan Àr grymt trevlig!
SlÀnger in en bild till
![]()
![]()
Modellen kallas "kit kat" pga indexen.![]()
Tjusigt! De mÄ inte vara hela vÀrlden, men erkÀnn att om du hittar en som dessutom Àr samma mÄnad lÀr du ju slÄ till eller hur?Min Àr frÄn 81 (som mig). En mÄnad Àldre dock. Inte hela vÀrlden.
![]()
LÀskigt bra. Jobbigt bara nÀr man (som jag) har dÄlig koll pÄ Seiko och upptÀcker den först nu nÀr den Àr slut överallt sedan lÀnge...![]()
Kan inte fÄ nog av denna.![]()
http://forums.watchuseek.com/f29/seiko-sla017-new-unworn-4475178.htmlLÀskigt bra. Jobbigt bara nÀr man (som jag) har dÄlig koll pÄ Seiko och upptÀcker den först nu nÀr den Àr slut överallt sedan lÀnge...
NÄgon som har koll pÄ ÄterförsÀljare i StockholmsomrÄdet som lagerför SARB017 och SARB033?
![]()
![]()
MisstÀnkte det, bra modeller. Finns de pÄ Opturas hemsida sÄ Àr det en hint om att de borde finnas i svensk butik. Priserna pÄ Opturas hemsida stÀmmer dÀremot inte alltid sÄ man ska inte bli rÀdd om man ser ett tokigt pris dÀr.Kan bekrÀfta att bÄda finns hos Klockmaster i Globen, om nÄgon mer skulle vara ute pÄ jakt i framtiden.
Bara jag som tÀnker Sinn? Oavsett vem som var först Àr detta ett lÀckert ur.![]()
Spontaninköp av SPORK. SÀkert cool pÄ nato.