• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

-En solar frÄn Cartier kostar 30K

Vad ska en solar med prospex specifikationer kosta? 1k?

Jag hade en SNE569 och jag var nöjd med allt för pengarna.

PÄ en GTG fick jag prova Àven den svarta varianten ocksÄ. Samma kille som vÀljer Omega, Rolex och Tudor vÀljer en Prospex Solar frÄn Seiko.

Det Àr ett köp som jag kan varmt rekommendera.

BA47EF06-EEB9-48EE-86F3-55C82DF3EAB2.jpeg


CA430DFF-C6D8-47EB-AFF4-8A0BF09062B9.jpeg
FörstÄ mig rÀtt, jag har sjÀlv ingen aning om vad som Àr "rimligt pris". Tycker den Àr supercool. Kommer förmodligen köpa en lite lÀngre fram.

Bandet pÄ översta bilden Àr riktigt snyggt! VarifrÄn Àr det?
 

Lauda

Patek
2-Faktor
FörstÄ mig rÀtt, jag har sjÀlv ingen aning om vad som Àr "rimligt pris". Tycker den Àr supercool. Kommer förmodligen köpa en lite lÀngre fram.

Bandet pÄ översta bilden Àr riktigt snyggt! VarifrÄn Àr det?

-Jag förstĂ„r digđŸ‘đŸŒ Jag tycker att den klockan Ă€r mycket bra i sin klass och vĂ€rd pengarna.

AndrahandsvÀrdet Àr ganska lÄgt sÄ det kan vara bra att tÀnka pÄ det i fall du Àr osÀker pÄ modellen och skulle sÀlja vidare.

Varken bandet eller klockan Ă€r mina men bandet kommer frĂ„n @Lavatt pĂ„ Wristbuddys. Riktigt bra för pengenđŸ™‚đŸ‘ŒđŸŒ
 
-Jag förstĂ„r digđŸ‘đŸŒ Jag tycker att den klockan Ă€r mycket bra i sin klass och vĂ€rd pengarna.

AndrahandsvÀrdet Àr ganska lÄgt sÄ det kan vara bra att tÀnka pÄ det i fall du Àr osÀker pÄ modellen och skulle sÀlja vidare.

Varken bandet eller klockan Ă€r mina men bandet kommer frĂ„n @Lavatt pĂ„ Wristbuddys. Riktigt bra för pengenđŸ™‚đŸ‘ŒđŸŒ
Tack för infon!
Jag fÄr hoppas att jag bli nöjd, Àr inte riktigt inne i hela köp och sÀljgrejen:)

Tycker bandet ser bÄde casual och dressat ut, riktigt coolt.
 

TC10

Cartier
2-Faktor
Jag gillar ocksÄ att den Àr 39. Torde ocksÄ funka att slitas under sommaren.
Jag tycker du ska köpa. Men som @FilPro sÀger Àr andrahandsvÀrdet lÄgt, sÄ tÀnk efter innan köp. LÀnken Àr det Ànda negativa för mig med klockan, fast med 20mm bredd sÄ Àr det lÀtt att hitta band!
Den finns Àven i svart, brun och en PADI version har jag för mig
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Exakt sÄ, problemet kan vÀl fÄ lyftas fram utan att ogilla mÀrket som sÄdant, har flera stycken sjÀlv sÄ förstÄ mig rÀtt.
Seiko Ă€r en gigantisk tillverkare och borde kunna ha pengar över för att driva en QC-avdelning...eller Ă„tminstone bistĂ„ sin personal med glasögon 😏
Om nu ens Seiko Àr sned, ingÄr det i garantin?
 

C-J

Panerai
2-Faktor
Tjena trÄden!
Min alpinist spb117 cirka 1 Ă„r gammal, köpt pĂ„ forumet gĂ„r cirka 30-50 sekunder lĂ„ngsamt per dag, nĂ„n som vet hur detta kommer sig?đŸ€”
 
Topp