• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MicSeh

Omega
Verkligen! Skulle vilja ha nĂ„got liknande till min 143:a, en av fĂ„ dykare som ser bra ut pĂ„ lĂ€der. 🙂
20211204_124335.jpg
Skitsnygg, det Ă€r den som Ă€r boutique-exklusiv va? Tror att den Ă€r nĂ„got mörkare i tonen Ă€n min, skulle nog se riktigt bra ut pĂ„ ett lite grĂ„-brunt band đŸ‘đŸ»
 

Chris75

Panerai
2-Faktor
Stiligt! 😎 SjĂ€lv landade jag pĂ„ ett i brunt lĂ€der nĂ€r jag stod och jĂ€mförde i butiken
Tack! Inte helt nöjd utan tÀnker jaga vidare efter nÄgot i blÄtt/grÄtt/grönt att testa med. FÄr Äterkomma med bilder nÀr jag hittat rÀtt.

Brunt verkar ju iofs se bra ut pÄ din sÄ jag ska nog inte utesluta det heller.
 

Tiroan

Breitling
Tack! Inte helt nöjd utan tÀnker jaga vidare efter nÄgot i blÄtt/grÄtt/grönt att testa med. FÄr Äterkomma med bilder nÀr jag hittat rÀtt.

Brunt verkar ju iofs se bra ut pÄ din sÄ jag ska nog inte utesluta det heller.
Tycker jag absolut! GrÄtt övervÀgde jag ocksÄ och tror det kan bli riktigt snyggt, blÄtt ocksÄ för den delen. NÄn hade Àven satt den pÄ ett ljusare brunt och det sÄg inte sÄ dumt ut heller..
 
Topp