SÄg den jag med. Gjorde mig inte mindre sugen pÄ att testa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg den jag med. Gjorde mig inte mindre sugen pÄ att testa
VÀlkommen!Trodde aldrig jag skulle posta hÀr men efter flera Ärs funderande slog jag till
TackVĂ€lkommen!
Grattis och vÀlkommen!Trodde aldrig jag skulle posta hÀr men efter flera Ärs funderande slog jag till
Tackar.Grattis och vÀlkommen!
SÄja! Grattis!Trodde aldrig jag skulle posta hÀr men efter flera Ärs funderande slog jag till
Kör du pÄ originalbandet?SÄ lÀcker!
Nope, det ligger i lÄdan sÄklartKör du pÄ originalbandet?
Bra val! Jag tÀnkte ocksÄ köra pÄ det först, men valde colareb spoleto short pga mina spÀda handleder. Kan vara det bÀsta lÀderband jag haft pÄ mig.Nope, det ligger i lÄdan sÄklart
Hirsch Grand Duke Brown med silvrig deployment clasp
För mig Àr det bara pga att behÄlla det i original-skick ^^Bra val! Jag tÀnkte ocksÄ köra pÄ det först, men valde colareb spoleto short pga mina spÀda handleder. Kan vara det bÀsta lÀderband jag haft pÄ mig.
Undrar hur mÄnga originalarmband till Sarb017 som förblir oanvÀnda egentligen.
Det Àr förstÄeligt, dÄ Àr Hirsh ett bra alternativ!För mig Àr det bara pga att behÄlla det i original-skick ^^
Det Àr förstÄeligt, dÄ Àr Hirsh ett bra alternativ!För mig Àr det bara pga att behÄlla det i original-skick ^^
vad kör du för bil?SÄ lÀcker!
Denna goingen! (Model 3)Ă
vad kör du för bil?
Sjukt bra combo, fortsÀtt med den!Testar pÄ lÀder.
VÀldigt stiligt!Testar pÄ lÀder.
Tack kul att höra jag hade detta band liggandes,funderar pÄ bestÀlla Seikos lÀnk om det Àr vÀrt?Sjukt bra combo, fortsÀtt med den!
TackarVĂ€ldigt stiligt!
Jag har ocksÄ funderat pÄ det, men kom till slut fram till att alpinisten gör sig bÀst pÄ lÀder, har dock ett mesh pÄ vÀg hem som jag tÀnker testaTack kul att höra jag hade detta band liggandes,funderar pÄ bestÀlla Seikos lÀnk om det Àr vÀrt?
Tack kul att höra jag hade detta band liggandes,funderar pÄ bestÀlla Seikos lÀnk om det Àr vÀrt?
Jag har ocksÄ funderat pÄ det, men kom till slut fram till att alpinisten gör sig bÀst pÄ lÀder, har dock ett mesh pÄ vÀg hem som jag tÀnker testa
Nope, men det ser rÀtt fulsnyggt utNÄgon hÀr som kört lÀnk med raka endlinks?
Ja precis likt klockanNope, men det ser rÀtt fulsnyggt ut