Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för att du testade!Kan meddela att 045-lÀnken inte ens var nÀra att passa Alpinisten. Ingen som har en idé om vilken lÀnk det kan vara ovan?
Det skulle inte kunna vara en sarx001 lÀnk?
Perfekt! Jag var inne pÄ att det kunde vara en lÀnk frÄn en presage men kunde inte lista ut vilken ref.
Grattis! Det dröjde ju bara 16 sidor innan du slog till.En SARB017 + lÀnk bestÀllda... villen sucker man Àr Äterkommer med en bild!
HÀrligt! Men du passar vÀl pÄ att göra lite annat ocksÄ?Nu endast tvÄ veckor kvar tills jag flyger till Florida och hÀmtar min 015!
HÀrligt! Men du passar vÀl pÄ att göra lite annat ocksÄ?
Higuchi !Vart kommer man över denna? Slut pÄ seiyanjapan.
Vart kommer man över denna? Slut pÄ seiyanjapan.
Tack för tips. Kunde inte motstÄ. Blev tvungen att bestÀlla en.
//B
Ingen frakt. Gick in via en "Free International Shipping"-kupong som jag googlade fram. Summa SEK 3 818, men sen tillkommer sÀkerligen tull och moms.Hur mycket blev det med frakt?
Ingen frakt. Gick in via en "Free International Shipping"-kupong som jag googlade fram. Summa SEK 3 818, men sen tillkommer sÀkerligen tull och moms.
//B
Ibland undrar jag om jag verkligen behöver nÄgon annan klocka Àn Alpinisten. Skulle mycket vÀl kunna vara OWG med denVarför har jag inte anvÀnt den hÀr pÄ senaste tiden? Tur att man började lÀsa den hÀr trÄden igen och blev pÄmind vilken grym klocka det Àr.