Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du?Det Àr bÄde mÀrkligt och sorgligt att Alpinist-serien gÄtt den digitala döden till mötes.
Tycker dock att Seiko lanserat en del populÀra och uppskattade reissues pÄ sistone.
Hoppas pÄ nÄgot liknande hÀr.
Den Àr bestÀlld tack vare trÄden... dimper ner i lÄdan under nÀsta vecka, fantastisk pÄ bild hoppas den Àr lika bra i verkligheten!Den hÀr trÄden Àr beroendeframkallande, fÄr nog göra ett inköp inom kort
Det kÀnde jag inte till. Men Sarb017 Àr vÀl inte tagen ur produktion Àn?
Den Àr helt klart bÀttreDen Àr bestÀlld tack vare trÄden... dimper ner i lÄdan under nÀsta vecka, fantastisk pÄ bild hoppas den Àr lika bra i verkligheten!
Det dÀr Àr ju dock Alpinister i Prospex-serien. SARB017 ingÄr inte i Prospex och Àr dÀrmed inte pÄ Prospex-sidan. Dom digitala Alpinistena har funnits i flera Är och Àr snarare faktiskt tÀnkta att anvÀndas till bergsbestigning, till skillnad frÄn SARB017 som snarare Àr en retroflirt med 60-talets Seiko Laurel Alpinist och Champion Alpinist.
Vad menar du? Hittar ingen info om lÀnkar till SARB017 frÄn StrapcodeHugget som stucket tycker jag, eller de polerade detaljerna pÄ sarx lÀnken Àr en mysig detalj. Ska bli intressant hur passformen blir pÄ strapcodes versioner som kommer nu i sommar
StÄr pÄ deras Instagram i kommentarsfÀlten, bla i denna https://www.instagram.com/p/BSSOkvhjqXD/Vad menar du? Hittar ingen info om lÀnkar till SARB017 frÄn Strapcode
Amazables! Precis vad jag vÀntat pÄ! FrÄgan blir dock; superoyster, jubilee eller BoR...StÄr pÄ deras Instagram i kommentarsfÀlten, bla i denna https://www.instagram.com/p/BSSOkvhjqXD/
BoR, lÀtt!Amazables! Precis vad jag vÀntat pÄ! FrÄgan blir dock; superoyster, jubilee eller BoR...
Retrolooken och blandningen polerat borstat gör ju att de senare passar bra, men oyster Àr ju mer sportigt.
Ăr nog bĂ€st...BoR, lĂ€tt!
Den hÀftiga prislappen gör nog att jag avstÄr köp och hÄller mig till sarxlÀnken som jag tycker Àr lite coolare ocksÄ.Nu finns Strapcodes lÀnk till Alpinisten att bestÀlla. Angus ser mycket bra ut.
Den gör sig verkligen bÀst pÄ jubilee! Eller ja, nÀr det kommer till lÀnk dÄ. Tycker den ser bÀst ut pÄ nato, perlon eller canvas.Nu finns Strapcodes lÀnk till Alpinisten att bestÀlla. Angus ser mycket bra ut.
priset?Den hÀftiga prislappen gör nog att jag avstÄr köp och hÄller mig till sarxlÀnken som jag tycker Àr lite coolare ocksÄ.
Skulle den bli tillgÀnglig till sarb035 dÀremot sÄ kanske jag skulle köpa den
Ca 1000kpriset?
Oki inte sÄ farligtCa 1000k