FAAAAN, var tydligen för sen. Fick "out of stock".. Undra nÀr dem kommer in igen?Well prepared ska bli kul att se den pÄ Angus. Ser grymt ut pÄ bilderna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FAAAAN, var tydligen för sen. Fick "out of stock".. Undra nÀr dem kommer in igen?Well prepared ska bli kul att se den pÄ Angus. Ser grymt ut pÄ bilderna!
SpÀnnande kombination.Mycket grönt nu!
Kan inte slÀppa detta, sÄ arg pÄ mig sjÀlv..FAAAAN, var tydligen för sen. Fick "out of stock".. Undra nÀr dem kommer in igen?
Fan va synd Hoppas dom fÄr nya pÄ lager fort!Kan inte slÀppa detta, sÄ arg pÄ mig sjÀlv..
Snyggt! Du borde kunna klÀmma ihop ÀndlÀnkarna en smula för bÀttre passform.Testade klÀmma pÄ en 20mm Seiko AM-lÀnk idag, inte optimal passform- men duger. Sticker upp lite, kanske gÄr att justera lite pÄ nÄgot vis.
Tack! Följde ditt tips, det blev betydligt bÀttre!Snyggt! Du borde kunna klÀmma ihop ÀndlÀnkarna en smula för bÀttre passform.
HÀrligt! Bild!Tack! Följde ditt tips, det blev betydligt bÀttre!
Som du vill! HĂ€r kommer ett par styckenHĂ€rligt! Bild!
+25% vill jag minnas att det Àr. Tullen Àr inte mÄnga kronor, det Àr momsen som kostar.Hur mycket brukar den landa pÄ med tull+frakt om man bestÀller frÄn tex gnomonwatches?
Alright, tackar. Om nÄn Àr flipparsugen sÄ fÄr ni gÀrna dra ett pm+25% vill jag minnas att det Àr. Tullen Àr inte mÄnga kronor, det Àr momsen som kostar.
Jag köpte frÄn eBay, Irland. Tog typ 7 arbetsdagar och allt landade pÄ 3.5.Alright, tackar. Om nÄn Àr flipparsugen sÄ fÄr ni gÀrna dra ett pm
..och passar vÀldigt bra pÄ det bandet ocksÄ.Korspost frÄn Seiko-trÄden. Men den hÀr Àr ju sÄ jÀvla bra!
Sluta vela och köp! Ăr sĂ„ grymt nöjd med min, nĂ€stan sĂ„ jag skulle kunna vara OWG med den och passar bra pĂ„ sĂ„ mĂ„nga straps den tar nog 90% av all handledstid sen jag köpte den.Om nĂ„gra Ă„r kommer jag Ă„ngra mig att jag inte köpte denna nĂ€r den var tillgĂ€nglig för ett bra pris... Jag borde köpa en...! Nej, jag mĂ„ste!
Ăsch vad fasen... Det Ă€r nog lika bra det Om nĂ„gon hĂ€r kĂ€nner för att flippa sin (vilket jag tvekar pĂ„) sĂ„ köper jag gĂ€rna. Annars blir det en bestĂ€llning inom den kommande veckanSluta vela och köp! Ăr sĂ„ grymt nöjd med min, nĂ€stan sĂ„ jag skulle kunna vara OWG med den och passar bra pĂ„ sĂ„ mĂ„nga straps den tar nog 90% av all handledstid sen jag köpte den.
Ser riktigt, riktigt bra ut! Hög vill-ha faktorFörsta intrycket, tungt
Ser bra ut, missade förbokningen sÄklart.. Det polerade smala bitarna pÄ ÀndlÀnken sÄg lite mÀrkligt ut dock, nÀr dem var sÄ lÄnga!Första intrycket, tungt
Det var riktigt fint!!Första intrycket, tungt
skit snyggt! finns det att bestÀlla igen eller gjorde du din innan den blev restad?Första intrycket, tungt
Den Àr restad nu, gÄr ej förbestÀlla.skit snyggt! finns det att bestÀlla igen eller gjorde du din innan den blev restad?
Jag bestÀllde ett Geckota till min GS sbgx. Den har 19mm mellan luggarna medans bandet Àr 20-16.Den Àr restad nu, gÄr ej förbestÀlla.