Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr detta för armband?Ja den Àr faktiskt inte dum!
Köpte via KoS av @Kvisten. Kika pÄ kvistvik.se, har massor av fina band. Detta Àr vÀldigt tunt och mjukt vilket passar denna klocka perfekt tycker jag och Àr dessutom ruskigt bekvÀmt.Vad Àr detta för armband?
Ca 1000k
Nja, 1000kSEK lÄter rÀtt sÄ saftigt...Oki inte sÄ farligt
Nja, 1000kSEK lÄter rÀtt sÄ saftigt...
TÀnkte mer pÄ SI-prefix dÀr k betyder kilo vilket Àr 1000. SÄ 1000k blir dÄ 1M eller 1000000:- RÀtt sÄ dyrt...MisstÀnker att kvalitén kommer att vara bra, dÄ kan vÀl knappast 1000:- anses vara dyrt?
Haha, sicket kvastskaft man Àr....TÀnkte mer pÄ SI-prefix dÀr k betyder kilo vilket Àr 1000. SÄ 1000k blir dÄ 1M eller 1000000:- RÀtt sÄ dyrt...
Ăsch, skyll pĂ„ sommarlov och semester.Haha, sicket kvastskaft man Ă€r....
Köpte min 2015 och dĂ„ kĂ€ndes det vĂ€ldigt glest med dom. Kul att fler fĂ„tt upp ögonen för en sĂ„ bra modell!Ăsch, skyll pĂ„ sommarlov och semester.
Kul att se sÄ mÄnga SARB017 pÄ bygget. NÀr jag köpte min sÄ kÀnde jag bara till en pÄ forumet.
DÄ kan jag köpa din nuvarande!DÄ var en strapcode lÀnk bestÀlld
Jag har en Sumo med samma urverk, och kronan gÄr att vicka lite pÄ den ocksÄ. Tror inte det Àr nÄn fara.Hej. Idag sitter alpinisten pÄ armen efter en lÀngre vila pga av nyköp som tagit större delen av handledstiden, men nÀr jag skulle stÀlla id och datum blev jag lite orolig.
NÀr jag drar ut kronan för att stÀlla antingen dag eller tid sÄ kÀnns kronan lite lös. AlltsÄ det finns lite rörelse i sidled. Den kan liksom böjas lite fram och tillbaka i sidled. Detta Àr inget jag reagerat pÄ tidigare, sÄ nu undrar jag om den har börjat ge med sig. Skulle uppskatta om nÄgon kan kÀnna pÄ sin och se om den Àr sÄ pÄ andra exemplar ocksÄ, eller om den ska fÄ en liten resa till uris.
Ja, det ska vara ett berg pÄ baksidanNu jÀvlar! Fick för mig att det var glasbaksida, men mÄste fÄtt för mig fel, va?
Det Àr det, vilken tur!Ja, det ska vara ett berg pÄ baksidan
Bra köp ÀndÄ
Var tvungen att kÀnna pÄ min och den var lite lös den med...Hej. Idag sitter alpinisten pÄ armen efter en lÀngre vila pga av nyköp som tagit större delen av handledstiden, men nÀr jag skulle stÀlla id och datum blev jag lite orolig.
NÀr jag drar ut kronan för att stÀlla antingen dag eller tid sÄ kÀnns kronan lite lös. AlltsÄ det finns lite rörelse i sidled. Den kan liksom böjas lite fram och tillbaka i sidled. Detta Àr inget jag reagerat pÄ tidigare, sÄ nu undrar jag om den har börjat ge med sig. Skulle uppskatta om nÄgon kan kÀnna pÄ sin och se om den Àr sÄ pÄ andra exemplar ocksÄ, eller om den ska fÄ en liten resa till uris.
Skönt att höra, dÄ ska det nog vara sÄ helt enkeltVar tvungen att kÀnna pÄ min och den var lite lös den med...
Snyggt! Nu Àr det bara att byta band, för orginalbandet Àr fan inte mycket att hÀnga i julgranenNu jÀvlar! Fick för mig att det var glasbaksida, men mÄste fÄtt för mig fel, va?
Har ett angusjubilee pÄ ingÄng och ett grönt hirsh-croco ligger och vÀntar pÄ jobbet nÀr jag kommer dit imorgon sÄ blir byte direkt!Snyggt! Nu Àr det bara att byta band, för orginalbandet Àr fan inte mycket att hÀnga i julgranen
Well prepared ska bli kul att se den pÄ Angus. Ser grymt ut pÄ bilderna!Har ett angusjubilee pÄ ingÄng och ett grönt hirsh-croco ligger och vÀntar pÄ jobbet nÀr jag kommer dit imorgon sÄ blir byte direkt!
Haha ja den Àr inte dum faktiskt hade funderingar pÄ att sÀlja faktiskt, men sÄ satte jag den pÄ handleden och den kÀnns riktigt braAe för fan jag smÀller av! mÄste köpa mig en alpinist! @Dennta Kom för bi gymmet, du fÄr ett Ärskort mot din alpinist xD!
Man blir alltid glad av alpinistenHaha ja den Àr inte dum faktiskt hade funderingar pÄ att sÀlja faktiskt, men sÄ satte jag den pÄ handleden och den kÀnns riktigt bra
Ja man blir faktisk det. Man behöver lite fÀrg iblandMan blir alltid glad av alpinisten