Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ilandsproblem deluxe!ibland Àr det svÄrt att vÀlja...
https://www.strapcode.com/store/20m...p-button-double-lock-p-4946.html#.WgNnsWko9PANÀr vi Àr inne och snackar band/lÀnkar tÀnkte jag passa pÄ att frÄga vilka lÀnkar ni rekommenderar?
Sarx har nÀmnts, nÄgon som sitter pÄ info vart man hittar den?
Andra förslag pÄ passande lÀnkar, lÀder och band Àr vÀlkomnande.
https://www.strapcode.com/store/20m...p-button-double-lock-p-4946.html#.WgNnsWko9PA
Look no further! Ălskar denna lĂ€nk och om jag inte misstar mig Ă€r den nĂ„gra hundralappar billigare Ă€n bĂ„de SARX- och orginallĂ€nk.
I vÀntan pÄ nya band smaskade jag pÄ en gammal meshlÀnk jag hade hemma. Trodde det skulle bli asfult, men i brist pÄ annat funkar den ju faktiskt helt ok. Eller?
Stabilt!Jag sÀger: det funka!
Grymt. VÀlkommen @Anders MÄrtensson. Och lÀnk frÄn strapcode pÄ eller?
Jag sÀger inget om din klocka. Men kan nÄgot kopieras sÄ har det sÀkert kopierats..Att den skulle vara fejk kÀnns vÀl mer eller mindre uteslutet, dÄ det verkar korkat att göra en kopia pÄ nÄgot som redan Àr sÄ pass billigt. Eller?
Hur ser framsidan ut? En bild pÄ den bredbvid en Àkta kanske kan avslöja nÄgot?Att baksidan ser anfrÀtt ut kanske beror pÄ Älder (i kombo med Japanska safter frÄn en sumo som burit den). Antar att klockan köptes begagnad? Kanske skulle öppna klockan och kolla urverket?Den hÀr har jag fÄtt i present.. min kÀra mor köpte den i butik i Tokyo nÀr hon var dÀr pÄ jobb. Den Àr anvÀnd sedan maj i Är.
Jag har med tiden insett att den kom med fel box, hur nu detta gÄr till. Manualer och stÀmplat cert och alla smÄ etiketter som ska vara med finns, men boxen Àr fel. Sedan tycker jag att gravyren pÄ boettlocket Àr svagare/grundare Àn andra jag sett bild pÄ. Att den skulle vara fejk kÀnns vÀl mer eller mindre uteslutet, dÄ det verkar korkat att göra en kopia pÄ nÄgot som redan Àr sÄ pass billigt. Eller?
Posta gÀrna en bild pÄ ditt boettlock för jÀmförelse! (Ja, jag vet att boettlocket ser helt misshandlat ut och jag kan inte fatt hur det har blivit sÄ.)
Jay
Jag sÀger inget om din klocka. Men kan nÄgot kopieras sÄ har det sÀkert kopierats..
https://www.marketwatch.com/story/cheap-fakes-10-ordinary-items-now-counterfeited-1322607984784
Till och med företag kan kopieras:
https://mobile.nytimes.com/2006/05/01/technology/01pirate.html
Hur ser framsidan ut? En bild pÄ den bredbvid en Àkta kanske kan avslöja nÄgot?Att baksidan ser anfrÀtt ut kanske beror pÄ Älder (i kombo med Japanska safter frÄn en sumo som burit den). Antar att klockan köptes begagnad? Kanske skulle öppna klockan och kolla urverket?
Skulle snarare gissa pÄ att nÄgot gÄtt fel vid tillverkning av boettlocket. Inget annat ser knas ut vad jag kan se sÄ jag tror inte du behöver oroa dig för fake.Absolut. Det Àr sjÀlvklart. TÀnker bara att detta mÄste vara förhÄllandevis dyrt att kopiera relativt försÀljningspriset..
Nej den Àr ny och enligt serienumret tillverkad mars -16, sÄ den borde inte vara nersliten.. Försökte öppna med gick inte med min skrÀpöppnare frÄn classe, ska köpa en jaxa och se efter! Tavlan och krona etc ser bra ut i mina ögon.
Varför mjuka upp originalbandet? Ser för taskigt ut och Àr otroligt obekvÀmt sÄ lÄt det ligga i lÄdan och njut av band som faktiskt gör klockan fördel istÀlletGrönt mocka pÄ samtidigt som jag försöker mjuka upp originalbandet (dÀrav mystisk handposition).
Edit: Glömde âtrevlig helg!â
Tycker det Àr helt ok. Om jag mÀrker att det inte Àr det ÀndÄ sÄ fÄr jag se uppmjukandet som terapi.
Varför mjuka upp originalbandet? Ser för taskigt ut och Àr otroligt obekvÀmt sÄ lÄt det ligga i lÄdan och njut av band som faktiskt gör klockan fördel istÀllet