Tog och köpte en Seiko Jubilee lÀnk till min alpinist. EndlÀnken passar sÄdÀr men Àr ÀndÄ ganska nöjd med resultatet. LÀnken var dock förbaskad svÄr att korta, tog en bra stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tog och köpte en Seiko Jubilee lÀnk till min alpinist. EndlÀnken passar sÄdÀr men Àr ÀndÄ ganska nöjd med resultatet. LÀnken var dock förbaskad svÄr att korta, tog en bra stund.
Vad Àr det för mÀrke pÄ lÀnken? Seikos original?
Jajamensan, original Seiko lÀnk inköpt frÄn Tradera.
Passformen fungerar och de har en hÀrlig rasslighet. Har sjÀlv seikos original two tone
Snyggt med Jubilee!
Alpnenisten passar verkligen in i hösten
Verkligen, det Àr ju en Äret runt klocka men just hösten gör den sig riktigt braBehövs definitivt lite grönt bland alla höstfÀrger!
Strapcodes Angus Jubilee till Alpinisten Àr som en snökedja. PÄ gott och ont.
OcksĂ„ nyfiken pĂ„ den kombon!NĂ„gon som har testat sin SARB017 pĂ„ MN strap eller Erikas âMNâ strap? Jag funderar pĂ„ det gröna med gul rand....
NĂ„gon som har testat sin SARB017 pĂ„ MN strap eller Erikas âMNâ strap? Jag funderar pĂ„ det gröna med gul rand....
Dessa bilder var de enda jag hittade pĂ„ telefonen. Oavsett, bandet passar Alpinisten bra (mitt Ă€r lite för brett)Snyggt! Finns det möjlighet med en bild utomhus i âneutraltâ ljus?
Stort tack!Dessa bilder var de enda jag hittade pÄ telefonen. Oavsett, bandet passar Alpinisten bra (mitt Àr lite för brett)
Hej! Jag Àr pÄ jakt efter liknande lÀnk. FÄr man frÄga vad det Àr för nÄgon?Idag Äkte den pÄ igen!
StrapCode Super 3D OysterHej! Jag Àr pÄ jakt efter liknande lÀnk. FÄr man frÄga vad det Àr för nÄgon?
Riktigt snygg bild!Alpnenisten passar verkligen in i hösten
TackarRiktigt snygg bild!