Dykare o skog gÄr fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Vad blev det?DÄ borde det landa en tonfisk hos mig i början av nÀsta vecka
SBBN007. Förmodligen din gamla, om jag spÄrat den rÀttKul! Vad blev det?
Vad kul Den har haft lite olika Àgare pÄ sistone om jag förstÄtt det rÀtt. JÀkligt trevlig modell med snygg tavla och visareSBBN007. Förmodligen din gamla, om jag spÄrat den rÀtt
De Ă€r ju lika storaâŠNĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ en Sbbn025?
Efter att provat storleken en vecka med denna sÄ har jag bestÀmt mig för att skaffa en 027 istÀllet.
Japp, men den gula 027 skulle passa mig bĂ€ttre.De Ă€r ju lika storaâŠ
Helt ologiskt, men OK.Japp, men den gula 027 skulle passa mig bÀttre.
Saknar den redan... hade inte sÄlt om inte en MM300 plötsligt dök upp.Den hÀr satt ju som en smÀck
Mycket bra! Grattis!Den hÀr satt ju som en smÀck
Sbbn039 Ă€r seikos ballaste padispecialare!Ăr pĂ„ jakt efter en padi-tonfisk, har ni nĂ„gra tips pĂ„ nĂ„gon Ă€ldre ball variant eller Ă€r det den som finns att köpa ny nu som gĂ€ller?
Tack pÄ förhand!
Ska kolla upp! TackSbbn039 Àr seikos ballaste padispecialare!
Jo vet men hittar inte vart man kan köpa löst. Ett stÀlle i USA men tull och skit. Det gröna verkar heta
Ring klockmÀster globen eller fÀltöversten. Eller din lokala seikohandlare.Jo vet men hittar inte vart man kan köpa löst. Ett stÀlle i USA men tull och skit. Det gröna verkar heta
R02F019J9 -C220FS
Inte oem förstĂ„s, men kanske uncle seiko? Sedan jag fick hem en blĂ„ vĂ„ffla till sbbn037 har jag inte burit den pĂ„ nĂ„got annat. KĂ€nns som band av entusiaster för entusiaster, tycker de Ă€r riktigt bra. Standard Rubber Straps â Uncle SeikoTillbaka i trĂ„den
Behöver nya gummiband, gröna, orangea, tips? GÀrna seiko oem (googlat ihjÀl mig)
Jag har ett orange ND Limit över. Inte oem dock.Tillbaka i trÄden
Behöver nya gummiband, gröna, orangea, tips? GÀrna seiko oem (googlat ihjÀl mig)
Kan det hÀr vara nÄt?Jo vet men hittar inte vart man kan köpa löst. Ett stÀlle i USA men tull och skit. Det gröna verkar heta
R02F019J9 -C220FS
PMaJag har ett orange ND Limit över. Inte oem dock.