Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr ju nÀra att man mÄste plocka fram solbrillornaLumen Àr inte helt kass...
![]()
Den dĂ€r salnar man ju lite. SĂ„g du Ă„rets Cermet?âPlatinum Oceanâ, SBBN029.
![]()
Den dÀr salnar man ju lite. SÄg du Ärets Cermet?
Samma hĂ€r! @S.L du vet att du kan ladda upp bilderna till forumet va? Om du vill slippa ha annan host.Hmm. En massa brutna bildlĂ€nkar. Ăr det bara för mig det ser ut sĂ„hĂ€r?
![]()
Samma hÀr! @S.L du vet att du kan ladda upp bilderna till forumet va? Om du vill slippa ha annan host.
PÄ "vÄran egen" köp och sÀlj tror jag det kan bli svÄrt att fÄ nÄgot under 6-6500 kr. Köpte sjÀlv min 015 för 6700kr-ish för nÄgon dryg mÄnad sedan. Hur det ser ut annorstÀdes har jag ingen aning om.Orkar inte gÄ igenom K&s () sÄ frÄgar hÀr istÀllet. GÄr det att fÄ nÄgon riktig tuna för ~5k? Vintage som nyare...
Orkar inte gÄ igenom K&s () sÄ frÄgar hÀr istÀllet. GÄr det att fÄ nÄgon riktig tuna för ~5k? Vintage som nyare...
Ja den Àr verkligen fin, men jag stör mig ÀndÄ lite pÄ hur datumen presenteras.SBDX014, bÀsta Tunan nÀst 013.
![]()
Den dÀr Àr riktigt fin!
Samma bredd men det finns ett gĂ€ng olika tonfiskgummin.Ăr det samma gummiband pĂ„ tonfisken som ninjaturtlen? Vad heter det isĂ„fall? Ăr riktigt nöjd med det mjuka ninjabandet och skulle vilja ha ett blĂ„tt till turtle nr2.
/Daniel