• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🚀 SEIKO 6139

Compiss

Patek
2-Faktor
En skaplig 6139 - 6002 frÄn 1973
1111A82C-FB27-4EB9-815E-FE3012B918FC.jpeg
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
JÀklar vad nÀra jag var att fÄ tillhöra denna "familj".
Köpte en 6139-8050 som sÄg schysst ut.
NÀr jag fick den sÄ hade chronografvisaren trillat av, mailade sÀljaren och personen skulle stÄ för det om jag lÀmnade den till en urmakare. Sagt och gjort sÄ lÀmnade jag in den och det dröjde rÀtt lÀnge innan urmakaren hörde av sig, det visade sig att urverket var skadat och delar behöver bytas plus en service. SÀljaren ville ju inte stÄ för detta men efter lite hjÀlp frÄn eBay Àr nu klockan pÄ vÀg tillbaka och jag skall fÄ pengar Äter.
Trist som attan men hoppas nu att pengarna snart trillar in ocksÄ.
Är det nĂ„gon som vill sĂ€lja sĂ„ bumpade jag precis min köpesannons ;)
 

Kgrimm

Breitling
Tjenare.

Har precis börjat fÄ upp ögonen inför denna vackra modell och har förstÄtt att de Àr sÀllsynta att fÄ tag pÄ.
Vad ska man rÀkna med att man fÄr lÀgga ut för en Pogue i okej skick?
 

Preacher

Omega
Jeg har en blÄ 6139-6005, som jeg sÞker originale time- og minuttvisere og lenke til. Noen som vet om eller har dette liggende, og vil selge?
Ellers er jeg ute etter tips til remmer Ä bruke pÄ en blÄ 6139, finnes det noen?
 
Topp