Vill inte fÄ bort 64m dyket ur loggen sÄ jag loggar inte grundare dyk...Du loggade vÀl dyket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte fÄ bort 64m dyket ur loggen sÄ jag loggar inte grundare dyk...Du loggade vÀl dyket?
Haha, helt rÀtt.Vill inte fÄ bort 64m dyket ur loggen sÄ jag loggar inte grundare dyk...
VÀlkommen! Klart du ska fixa den. Testa Göta ur mitt pÄ Götgatsbacken. Han gör batteribyte snabbt, och kanske har nÄgot passande band. Bytet kostar nog max 100 kr. Originalbanden Àr pÄ 21 mm och kostar typ minst 600 spÀnn pÄ Ur&Penn. Om liknande aftermarketband gÄr bra, sÄ ligger vÀl de pÄ mindre Àn halva priset. Kan dock behöva bestÀllas, annars gÄr de att hitta till bÀttre pris pÄ e-bay. SjÀlv kör jag 20 mm premium camo för typ 150 kr eller 20 mm Timefactors retrorubber för typ 250 kr.Hej helt fÀrsk hÀr. Jag har en AL0000-04E som ligger och dammar
i hyllan, brukar gÄ förbi och snegla lite pÄ den.
gummi armbandet gick sönder nÀr jag lÄg i lumpen
för sÀkert 15 Är sen.
Jag behöver nytt armband & batteribyte, vet nÄgon
om det gÄr att fixa i Stockholm?
den förtjÀnar bÀttre öde Àn att ligga i hyllan.
Tacksam för tips
SlÀng upp en bild sÄ kan sÀkert nÄn hjÀlpa dig med ungefÀrligt vÀrde. Det finns ju nÄgra olika modeller.Vad betingar en aqualand för vÀrde?
Har en liggande som jag kanske vill bli av med!
Om den fungerar bra sĂ„ 1000-1200kr. Har du möjligvis boxen (dykartub) eller lĂ€nken sĂ„ kan du lĂ€gga till nĂ„gra hundralappar .HĂ€r Ă€r denâș
NÄgon som kan uppskatta ett vÀrde?
Eller om dÀr e nÄgon som vill köpa den, kom med ett bud!
Fan bra nice me svart nato, nu fĂ„r ja slĂ€nga pĂ„ mitt svarta ja mePoolshots. Ălskar kronan och vridringen. BĂ„de bling Ă„ tool pĂ„ samma gĂ„ng
Oliv, men blött sÄ det ser svart ut. Nu Àr 54kr-lÀnken pÄ. Gillar det bÀttre nÀr man blöter ner sig pÄ sommaren, natot torkar saktaFan bra nice me svart nato, nu fÄr ja slÀnga pÄ mitt svarta ja me
Ăven om det Ă€r grymma klockor sĂ„ Ă€r de högt vĂ€rderade beg. tycker jag. Speciellt som man fĂ„r en ny med 2Ă„rs garanti ink. aftermarket lĂ€nk för under 1600kr frĂ„n Singapore pĂ„ eBay. Fattar att den svarta "Enzon" som Ă€r ovanlig och kĂ€nd frĂ„n tv kostar. HĂ€r Ă€r min nyaOm den fungerar bra sĂ„ 1000-1200kr. Har du möjligvis boxen (dykartub) eller lĂ€nken sĂ„ kan du lĂ€gga till nĂ„gra hundralappar .
LÀgg ut den pÄ köp och sÀlj för 1200, kanske nÄgon som hugger direkt
HÄller med dig, kÀnns Àven bÀttre att köpa nytt om man vill bada/dyka med klockan .Oliv, men blött sÄ det ser svart ut. Nu Àr 54kr-lÀnken pÄ. Gillar det bÀttre nÀr man blöter ner sig pÄ sommaren, natot torkar sakta
Ăven om det Ă€r grymma klockor sĂ„ Ă€r de högt vĂ€rderade beg. tycker jag. Speciellt som man fĂ„r en ny med 2Ă„rs garanti ink. aftermarket lĂ€nk för under 1600kr frĂ„n Singapore pĂ„ eBay. Fattar att den svarta "Enzon" som Ă€r ovanlig och kĂ€nd frĂ„n tv kostar. HĂ€r Ă€r min nya
Allt man behöverKöptips, pÄ originallÀnk!
https://klocksnack.se/threads/aqualand-co-22-med-gummi-och-lÀnk.28372/
Ta fram spritpennan Ä mÄla om en twotoneJahopp, nÄgon knep just en "Enzo" pÄ köp och sÀlj pÄ rekordtid. Tre sekunder enligt sÀljaren. Kom igen, ge oss andra en chans!
GÀller att prioritera rÀtt....AlltsÄ va faaaa-a-n.
HÀr har man enda dagen utan stÀndig nÀrvara pÄ KS och sÄ missar man det dÀr. Mitt jobb kommer uppenbarligen ivÀgen för mitt KS-surfande.
Mycket besviken och drar bara till med ett halvdant 'grattis'. Avundsjuk.
Grym klocka!
à t precis lunch med en vÀn som skulle lÀmna in sin Aqualand pÄ batteribyte senare idag. Han fick den ny pÄ sin 18-Ärsdag vilket var ett tag sen nu, (+20 Är), men den Àr i toppskick fortfarande