• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

20210803_193008-jpg.1836578
20210803_193257-jpg.1836581

Ligger en enzo och 2 andra aqualand pÄ kaplans nu, har för mig att nÄgon var sugen
Ska bli intressant att se va dom gĂ„r för 😃
Kanske slÀpper min oxÄ..

Senast Àndrad:
HĂ„ller tummarna du fĂ„r den! đŸ‘đŸŒ

Just nu nĂ€stan 6k inklusive slagavgift. Hade personligen inte gett mer Ă€n 7k för en stĂ„lenzo i det skicket 😊
Det Ă€r ungefĂ€r sĂ„ jag tĂ€nker ocksĂ„. Mailat Kaplans om fler bilder men 0 respons. HĂ„ller tummarna. GĂ„r nĂ„n tok bananas och budar ivĂ€g sĂ„ hoppas pĂ„ @UVFoto i september😉. Jag ska ha en enzo i nĂ„n form innan Ă„rsskiftet.

Det Ă€r ungefĂ€r sĂ„ jag tĂ€nker ocksĂ„. Mailat Kaplans om fler bilder men 0 respons. HĂ„ller tummarna. GĂ„r nĂ„n tok bananas och budar ivĂ€g sĂ„ hoppas pĂ„ @UVFoto i september😉. Jag ska ha en enzo i nĂ„n form innan Ă„rsskiftet.
Hoppas de kan komplettera med fler bilder dÄ. VÀldigt skralt med endast en

Grym klocka oavsett. Är ocksĂ„ sugen pĂ„ en igen. Ska försöka hitta en titanare, men de börjar bli svĂ„ra 😎

Tillbaka
Topp