Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den som gick pÄ Tradera idag? Glömde lÀgga budSleten Brasse, född dec -90. 'Z F Manaus BRC 149' e en mÀrkning som Brasilianska importören anvÀnde. Nytt glas, band & lite kÀrlek...
Free Economic Zone of Manaus - Wikipedia
en.wikipedia.org
Aha, bilderna var mycket lika https://www.tradera.com/item/484818331Min för evigt, ska fÄ nytt glas & band.
Det Àr samma som @UVFoto lagt uppAha, bilderna var mycket lika https://www.tradera.com/item/484818331
SĂ„g nu att det var exakt samma. Inte jag som fick den. Kanske var tur, lite lurt verkar det allt.
Grattis till @UVFoto helt enkeltSĂ„g nu att det var exakt samma. Inte jag som fick den. Kanske var tur, lite lurt verkar det allt.
Aha jag som förstod fel. Trodde nÄgon tagit dina bilder och anvÀnt i en annons pÄ Tradera. Men dÄ Àr allting sÀkert som det skaLurt? LÀs pÄ om Brassarna...
FörstÄr dejBlir mycket C022 och lite JP2000 nu för tiden.
Ska bli intressant att se va dom gÄr förCitizen, Klockor - Varunummer 1 761 746
CITIZEN, Aqualand (200M), Serie nr. 1091005, Boett nr. C022-088093 Y / GN-4-S, herrur, 51 x 39,5 mm, analog/digital, svart stÄl, quartz, mineralglas, gummiband, ca 1991.www.kaplans.se
Ligger en enzo och 2 andra aqualand pÄ kaplans nu, har för mig att nÄgon var sugen
Jag Àr sugen och har högsta budet sÄ ge fan i att buda mer nuCitizen, Klockor - Varunummer 1 761 746
CITIZEN, Aqualand (200M), Serie nr. 1091005, Boett nr. C022-088093 Y / GN-4-S, herrur, 51 x 39,5 mm, analog/digital, svart stÄl, quartz, mineralglas, gummiband, ca 1991.www.kaplans.se
Ligger en enzo och 2 andra aqualand pÄ kaplans nu, har för mig att nÄgon var sugen
HÄller tummarna du fÄr den!Jag Àr sugen och har högsta budet sÄ ge fan i att buda mer nu
Det Àr ungefÀr sÄ jag tÀnker ocksÄ. Mailat Kaplans om fler bilder men 0 respons. HÄller tummarna. GÄr nÄn tok bananas och budar ivÀg sÄ hoppas pÄ @UVFoto i september. Jag ska ha en enzo i nÄn form innan Ärsskiftet.HÄller tummarna du fÄr den!
Just nu nÀstan 6k inklusive slagavgift. Hade personligen inte gett mer Àn 7k för en stÄlenzo i det skicket
Har ju haft min true enzo hos urmakaren nÀstan hela vÄren men nu Àr det Àntligen tillbaka, behover inte en till.Jag Àr sugen och har högsta budet sÄ ge fan i att buda mer nu
Hejja Anders! HÄller tummarna för dej.Jag Àr sugen och har högsta budet sÄ ge fan i att buda mer nu
Hoppas de kan komplettera med fler bilder dĂ„. VĂ€ldigt skralt med endast enâŠDet Ă€r ungefĂ€r sĂ„ jag tĂ€nker ocksĂ„. Mailat Kaplans om fler bilder men 0 respons. HĂ„ller tummarna. GĂ„r nĂ„n tok bananas och budar ivĂ€g sĂ„ hoppas pĂ„ @UVFoto i september. Jag ska ha en enzo i nĂ„n form innan Ă„rsskiftet.