• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Grym patina, tygbandet passar perfekt. Kan du vÀga den utan band & stift? Ska göra samma med 'base metal IB'. Kan inte hitta nÄgon info om vilken legering det Àr, misstÀnker starkt att det inte Àr stÄl iaf. Magnet koll funkar inte, testat tvÄ 'stainless' boetter som Àr helt nerplockade & magneten fastnar inte.
Ok, vÀger ikvÀll. Mystiken tÀtnar. StÄlenzo kanske alltsÄ inte Àr stÄl ÀndÄ. Vad ska vi kalla dem dÄ?
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Och sĂ„ hade man plötsligt en till. Mitt kanske mest spontana köp hittills😁
20210412_151329.jpg
Den hÀr godingen Àr till salu om nÄn Àr intresserad. Kommer pÄ originalbandet och Àr nu ocksÄ trycktestad.
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Grym patina, tygbandet passar perfekt. Kan du vÀga den utan band & stift? Ska göra samma med 'base metal IB'. Kan inte hitta nÄgon info om vilken legering det Àr, misstÀnker starkt att det inte Àr stÄl iaf. Magnet koll funkar inte, testat tvÄ 'stainless' boetter som Àr helt nerplockade & magneten fastnar inte.
PÄ min enkla hushÄllsvÄg: 79-80 g
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jag har alltid tyckt att Aqualand varit hiskeligt ful (förlĂ„t), tills nyligen. Den seglade ganska snabbt upp i toppen pĂ„ "villhöver"-listan och precis som gravida kvinnor plötsligt kĂ€nner att de ser andra gravida överallt sĂ„ tycker jag mig skĂ„da Aqualands i varenda trĂ„d jag sneglar i 😬

Om ni vet om nÄgot fint exemplar till salu sÄ hör gÀrna av er.
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har alltid tyckt att Aqualand varit hiskeligt ful (förlĂ„t), tills nyligen. Den seglade ganska snabbt upp i toppen pĂ„ "villhöver"-listan och precis som gravida kvinnor plötsligt kĂ€nner att de ser andra gravida överallt sĂ„ tycker jag mig skĂ„da Aqualands i varenda trĂ„d jag sneglar i 😬

Om ni vet om nÄgot fint exemplar till salu sÄ hör gÀrna av er.
Ligger en fin pÄ tratten nu.


 

Whiskwatch

Panerai
Jag har alltid tyckt att Aqualand varit hiskeligt ful (förlĂ„t), tills nyligen. Den seglade ganska snabbt upp i toppen pĂ„ "villhöver"-listan och precis som gravida kvinnor plötsligt kĂ€nner att de ser andra gravida överallt sĂ„ tycker jag mig skĂ„da Aqualands i varenda trĂ„d jag sneglar i 😬

Om ni vet om nÄgot fint exemplar till salu sÄ hör gÀrna av er.
Finns en pÄ köp och sÀlj nu till bra pris :)
Edit, sÄg nu att den var bytes men kanske ÀndÄ gÄr att köpa.
 
Senast Àndrad:
Topp