Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lumeshot!Nu har Àven den analoga fÄtt det sjÀlvlysande bandet, dock Àr det lite smalare lugg till lugg sÄ jag fick "trimma" bandet lite i hörnen.
Köpte Àven rött och orange.
Tack @UVFoto för bra tips
Ăven pĂ„ bilden lĂ€ngst till vĂ€nster Ă€r enzon som @Daion slĂ€pte till mig, efter hela vĂ„ren hos urmakaren funkar den nu perfa.
Skönt att den inte torkade utKan meddela till alla i intresseklubben att min nya Aqualand passade lika bra pÄ min fjÀlltur som mÄnga rapporterar att den fungerar under ytan!
Ăven om norden lĂ„g pĂ„ frĂ„n norr och kylde rejĂ€lt var det Ă€ndĂ„ tur att vi hade med oss mycket vĂ€tska dĂ„ solen tittade fram pĂ„ strapatsen tillbaka. Utan mycket dryck vet man aldrig hur det hade kunnat gĂ„!Skönt att den inte torkade ut
...fint att den kÀnner sig hemma...klockspa med punkgympaLirade lite Misfits & dÄ dj... sÄ började den pogo direkt...
Coolt Band!Sleten Kepa, sleten pÄg, inte sÄ sleten C023... USMC combat harness M1956 + lite annat.
Coolt Band!
Hur gÄre med sÀljen av dina C02X? Trodde dom skulle flyga ganska pronto faktiskt
Kolla med Uropenns kundtjÀnst online. DÀr har jag iaf fÄtt vettiga svar angÄende tex glasbyte pÄ utgÄngen Aqualand.TÀnkte höra om nÄgon hÀr vet om det gÄr att laga metallÀnken till min aqualand och vem som isÄfall kan göra det? Ett stift har gÄtt av i lÀnkbiten nÀst nÀrmast bandhornen, se bild. Urmakaren i stan ville inte befatta sig med det utan hÀnvisade till ur och penn som har agenturen? DÀr var ju sÄklart bara en kass personal som hÀvdade att det inte gÄr att laga och att det inte finns ny lÀnk att fÄ tag i till JP1010 som jag har?
Jag plockade bara bort pinnen för att stÀlla in klockan plockade ut hela klockan ur boetten och sen vred ringen till önskvÀrt lÀge.Hur löste du? Brukar köra kreditkort in mellan glas/insatsring & dra runt nÄgra varv. Ibland kan man odla pÀror i gojset som samlats under ringen...