NÀ nu vare dax för en bild tycker jag
HĂ„ller med
C022 frÄn 91' / ny krona bestÀlld
NÄgon som har ett par bandstift + rör att sÀlja?
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ nu vare dax för en bild tycker jag
Tack, jag hittade det inlÀgget Synd att rören tagits bort.LÀnk till orig stift finns nÄnstans i trÄden, var nog klockmÀster. Rören e vÀrre. Ska du sÀlja gamla kronan hör av dig.
Alltid stiligt men denna klocka oavsett klÀder man har pÄ sig.Classic never disappoints!
Alltid stiligt men denna klocka oavsett klÀder man har pÄ sig.
SÄlde min för 2 Är sen, saknade den och nyss Äterköpte en.
SÄ vÀl sagt !det Àr som sirenens sÄng, nÀr du hör den kommer du!
Min ligger mest Ä dammar, testar den dÄ och dÄ men blir oftast inte mer Àn nÄgon enstaka dag ibland. Kan va en fas i livet iof.Alltid stiligt men denna klocka oavsett klÀder man har pÄ sig.
SÄlde min för 2 Är sen, saknade den och nyss Äterköpte en.
Har ngn guldiga hÀnder över jag kan fÄ köpa? GÄr bra med sekundvisaren bara ocksÄ.. hör gÀrna av dig till mig dÄ skulle va jÀttesnÀlltEna frÄn 90 andra frÄn 89! Och jag mÄste erkÀnna, jag har syndat⊠Har bytt urverk men glömt byta tavlorna och visarna..
ĂNTLIGEN! En Enzo titan frĂ„n 1987.
Stort tack, visst Àr den cool?Brutalt lÀcker!!
Fyfan va snygg den hĂ€r va!ĂNTLIGEN! En Enzo titan frĂ„n 1987.
Stort tack! Jag Àr kÀr tror jag haha!Fyfan va snygg den hÀr va!
ĂNTLIGEN! En Enzo titan frĂ„n 1987.
Riktigt schysst!NÀ nu vare dax för en bild tycker jag
Tackar.. Mjukt och Ä skönt ammolÀder.. Tillverkat av @Anders W ..rekas varmt.Riktigt schysst!
Vad Àr det för armband du anvÀnder pÄ bilden?