Grattis!Jag vill ocksÄ va me!
Köpte osedd. Mindre Àn förvÀntad vilket var bra. Supernöjd!
Var köper man en klocka osedd idag? Text-TV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Jag vill ocksÄ va me!
Köpte osedd. Mindre Àn förvÀntad vilket var bra. Supernöjd!
Visst Àr det hÀrligt att vara nykÀr?Bara nÄgra till...
Haha underbart!! HÀnder inte för ofta!Visst Àr det hÀrligt att vara nykÀr?
HÀr haru en TTHumle och Dumle. Behöver nog en tvÄton ocksÄ...
Det Àr verkligen ett snyggt exemplar! TT-Aqualands Äldras med vÀrdighet.HÀr haru en TT
Precis ..ser nÀstan konstigt ut om det Inte finns Àrr pÄ dessa.Det Àr verkligen ett snyggt exemplar! TT-Aqualands Äldras med vÀrdighet.
Spama pÄ du!!Jag spammar pÄ med min JP2000. Oklar Älder men den har graverat baklock och serienumret börjar med 59. SÀljaren trodde 90-tal sÄ kanske 1995.
Stabil! Vad Ă€r det för ref?Ăntligen...
Fifan va fet! hamnade pĂ„ vill ha listan direktĂntligen...
Ingen Aqualand va?Ăntligen...
NÀ, det blev i fel trÄd i ivern att dela denna sÀllsynta klenod. Sorry...Ingen Aqualand va?
5503-F50212 TA eller AJ0080-08EStabil! Vad Àr det för ref?
NÀ, C02X som kom -85 Àr mindre, ca 40mm. Och JP2000 som kom senare Àr 42mm.Vill ha en Aqualand med den klassiska utseendet, Àr alla i 42mm?
Tack!NÀ, C02X som kom -85 Àr mindre, ca 40mm. Och JP2000 som kom senare Àr 42mm.
Just de Àldre, C022 osv, Àr platta pÄ undersidan sÄ bÀrs mindre och skönare av den anledning imoVill ha en Aqualand med den klassiska utseendet, Àr alla i 42mm?